ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

99.9 درصد از کاربران Outlook.com به نسخه ارتقایافته مهاجرت کرده اند

تقریباً دو سال از زمانی که مایکروسافت خبر از ارائه به روزرسانی گسترده ای در پلتفرم Outlook.com داد می گذرد؛ به روزرسانی هایی که قابلیت های جدیدی را به این سرویس افزودند و برخی از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

تقریباً دو سال از زمانی که مایکروسافت خبر از ارائه به روزرسانی گسترده ای در پلتفرم Outlook.com داد می گذرد؛ به روزرسانی هایی که قابلیت های جدیدی را به این سرویس افزودند و برخی از مشکلات پیشین را بهبود بخشیدند. حالا به نظر می رسد که روند مهاجرت کاربران به نسخه جدید، تقریباً به پایان خود نزدیک شده است.

نه ماه بعد از معرفی به روزرسانی تازه، یعنی در فوریه سال گذشته میلادی، Outlook.com جدید از نسخه پیش نمایش فاصله گرفت و تا پایان ماه آوریل، مایکروسافت اعلام کرد بیش از 400 میلیون نفر از ورژن ارتقایافته استفاده می کنند.

پس از این طی ماه آگوست 2016 بود که برخی کاربران خبر از مشاهده پیغامی در Outlook.com، مبنی بر اتمام روند برنامه ارتقا، تا پایان نیمه نخست 2017 دادند. اما مایکروسافت به سرعت اعلام کرد که این خبر اشتباه بوده و 90 درصد از کاربران تا آن زمان، مهاجرت کرده بودند.

حالا به گفته یکی از سخنگویان مایکروسافت، برنامه مهاجرت به Outlook جدید بالاخره به مراحل پایانی نزدیک شده و 99.9 درصد از مشتریان فعال، به استفاده از نسخه ارتقایافته روی آورده اند و مایکروسافت در حال تلاش برای به پایان رساندن امر انتقال برای کاربران باقی مانده است. اگر شما جزو آن 0.1 درصد کاربر نه چندان خوش شانس باقی مانده هستید، احتمالاً دیگر لازم نیست که زمان زیادی منتظر باقی بمانید.

در همین حین، ناگفته نماند که مایکروسافت مشغول راه اندازی قابلیت جدیدی به نام «Focused Inbox» برای Outlook.com است که ایمیل ها را بسته به میزان اهمیت شان برای شما دسته بندی می کند. این کمپانی طی هفته گذشته اعلام کرد که امکان استفاده از این قابلیت، برای ده ها میلیون کاربر فراهم شده و سایر کاربران حداکثر تا آوریل 2017 به آن دسترسی خواهند یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۹ بهمن ۱۳۹۵

    دمشون گرم جدیدش خیلی بهتره

مطالب پیشنهادی