ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با ویژگی های جدید بروز رسانی Creators ویندوز 10 آشنا شوید

مایکروسافت در هر بروز رسانی ویندوز 10 که برای اعضای حلقه سریع منتشر می کند، از ویژگی های جدید سیستم عامل خود رونمایی می کند و آنها را مورد بررسی و آزمایش قرار می دهد. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

مایکروسافت در هر بروز رسانی ویندوز 10 که برای اعضای حلقه سریع منتشر می کند، از ویژگی های جدید سیستم عامل خود رونمایی می کند و آنها را مورد بررسی و آزمایش قرار می دهد. در آخرین آپدیت موسوم به بیلد 15019 نیز قابلیت های جدیدی به آن افزوده شده که در نسخه نهایی Creators در اختیار کاربران قرار می گیرد.

استریم بازی های ویدئویی توسط Beam

طبق گفته مایکروسافت، Beam آسان ترین و سریع ترین راه برای استریم بازی های ویدئویی است که هم اکنون جزئی از قابلیت های بیلد جدید است که برای پی سی های مجهز به ویندوز 10 و Xbox One منتشر می شود. پس از آپدیت به نسخه مذکور می توانید با فشردن دکمه های «Windows + G» از طریق «گیم بار» سرویس مورد اشاره را فعال کنید.

افزوده شدن بخش بازی به تنظیمات

در آپدیت جدید بخشی به نام «گیمینگ» و با لوگوی Xbox به ویندوز اضافه می شود که در آن برخی از تنظیمات مربوط به بازی به صورت یکجا قرار گرفته اند؛ «گیم بار»، «GameDVR»، «حالت بازی» و استریمینگ بازی در این قسمت جدید جای گرفته اند. البته باید اشاره کرد که در حال حاضر تمام قابلیت های این بخش با آپدیت جدید قابل مشاهده نبوده که به مرور زمان توسعه می یابد.

خواندن کتاب های الکترونیکی توسط مرورگر اج

شما با استفاده از این قابلیت جدید می توانید به کتاب های الکترونیکی خودگوش دهید. برای این کار کافی است پس از باز کردن فایل E-book خود روی دکمه «بلند بخوان (Read aloud)» در گوشه بالا و سمت راست مرورگر اج کلیک کنید تا این مرورگر کتاب مورد نظر را برایتان بخواند. این ویژگی روی تمام EPUB ها و حتی آنهایی که از استور نیز دانلود شده اند، کاربرد دارد.

نمایش وضعیت دانلود اپلیکیشن های استور در اکشن سنتر

با بهره مندی از این ویژگی جدید در آپدیت 15019 می توانید به راحتی از وضعیت دانلود اپلیکیشن ها و بازی های حجیم فروشگاه ویندوز مطلع شوید. برای این کار کافی است به اکشن سنتر مراجعه کنید تا مقدار دانلود شده برای شما به نمایش در آید.

ناگفته نماند که انتظار می رود نسخه نهایی آپدیت Creators در ماه آوریل سال جاری برای استفاده عموم منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pop_0098
    pop_0098 | ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

    با اینترنت گرون تو ایران هر چیزی مه مصرف بشه نشه دانلود کرد بعد نخوایم دانلود کنیم دوبراه ماکروسافت بزاره به درد ما تو ایارن نمیخوره

  • pryafthy
    pryafthy | ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

    خخخخخ

مطالب پیشنهادی