ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رصد زنده لوکیشن دوستان به زودی به اپلیکیشن واتس اپ می آید

در حالی که چند روز پیش متوجه شدیم نسخه بتای اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به روز رسانی جدیدی دریافت کرده و مشابه با تلگرام قابلیت ویرایش و حذف پیام های ارسال شده را تحت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

در حالی که چند روز پیش متوجه شدیم نسخه بتای اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به روز رسانی جدیدی دریافت کرده و مشابه با تلگرام قابلیت ویرایش و حذف پیام های ارسال شده را تحت عناوین Edit و Recall میسر ساخته است، حالا با ویژگی جدیدی روبرو شده ایم که امکان جالبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

جدیدترین بخشی که در هر دو نسخه بتای اندروید و iOS واتس اپ مشاهده شده و از مدتی پیش شایعات مربوط به آن شنیده می شد، قابلیت Live Location Tracking است.

این سرویس در واقع به شما اجازه می دهد تا به صورت زنده و بدون تعلل از مکان دقیق حضور دوستانتان گروه های پیام رسانی آگاه شوید.

البته بدیهی است که چنین قابلیتی به صورت پیش فرض غیرفعال است؛ یعنی بهره مندی از آن نیازمند دریافت اجازه دسترسی از سوی همراهان بوده و اگر تمایلی به اشتراک گذاری محل حضور خود ندارید، به سادگی می توانید آن را فعال نکنید.

گفتنی است Live Location Tracking در بازه های زمانی 1، 2 و 5 دقیقه ای و یا به صورت نامحدود وضعیت جغرافیایی دوستان را نمایش می دهد و به عنوان مثال برای رویدادهایی گردشی که در محلی قرار گذاشته اید، بسیار مفید خواهد بود.

ناگفته نماند که تاریخ اضافه شدن قابلیت جالب مورد بحث به نسخه نهایی اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ کماکان نامشخص است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی