ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک
تکنولوژی

ایلان ماسک: می توانیم قانون ممنوعیت ورود مهاجران را اصلاح کنیم

دستور اجرایی اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا که ممنوعیت ورود مهاجران هفت کشور دنیا از جمله ایران را عملیاتی کرده، واکنش های متعددی از سوی اهالی سیلیکون ولی به همراه داشته است. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

دستور اجرایی اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا که ممنوعیت ورود مهاجران هفت کشور دنیا از جمله ایران را عملیاتی کرده، واکنش های متعددی از سوی اهالی سیلیکون ولی به همراه داشته است.

ایلان ماسک مدیرعامل کمپانی های تسلا و اسپیس اکس از آن دسته افرادی است که ضمن حفظ خطوط قرمز سعی داشته با ملایمت به انتقاد رویکرد تنگ نظرانه ترامپ بپردازد.

وی در نخستین روز اجرایی شدن دستور مورد بحث در حساب کاربری توییترش نوشت:

این اقدام روش مناسبی برای رفع چالش های کشور نیست و بسیاری از افرادی که مشمول این قانون شده اند، از سرمایه داران پرنفوذ آمریکا بوده و مستحق چنین برخوردی نیستند.

همانطور که می دانید ایلان ماسک همراه با تیم کوک مدیرعامل اپل، جف بزوس موسس آمازون و شریل سندبرگ مدیر اجرایی فیسبوک اعضای تیم مشاوره اقتصادی ترامپ هستند.

اگرچه با این تفاسیر اظهار نظر محتاطانه مدیر تسلا منطقی به نظر می رسد، اما کاربران از او انتقاد کرده و معتقدند باید اعتراض شدیدتری صورت می گرفته است.

بنابراین ماسک مجدداً واکنش نشان داده و در پست جدیدش در توییتر می گوید:

لطفاً متن دستور اجرایی مهاجرت را بخوانید و اصلاحاتی که مد نظرتان هست را عنوان کنید. ما به عنوان اعضای تیم مشاوره آنها را بررسی کرده و به سمع رئیس جمهور می رسانیم.

در این حین تعداد بی شماری از کاربران درخواست کردند که این دستور به طور کامل منتفی شود. ایلان ماسک هم در پاسخ می گوید:

متاسفانه امکان استرداد و کنسل کردن این دستور وجود ندارد، اما می توان آن را اصلاح کرد. البته فقط می دانیم که احتمالش صفر نیست، بیشتر اطلاعی ندارم.

حال باید دید آیا رویکرد این مدیر خلاق پاسخگو خواهد بود و می توان اصلاحاتی در پیاده سازی قانون منع ورود مهاجران به خاک آمریکا ایجاد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی قنبری
    علی قنبری | ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

    اینجا بود میشد پارتی بازی

مطالب پیشنهادی