ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تسلا P100D Ludacris Plus و ثبت مجدد رکورد سریعترین سدان جهان [تماشا کنید]

سه ماه پیش تسلا با نسخه P100D موفق به شکستن رکورد سریع ترین خودروی تولیدی سدان جهان شد. رکوردی که با ثبت زمان 10.76 ثانیه برای طی 400 متر با حداکثر سرعت 196.91 کیلومتر حاصل ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

سه ماه پیش تسلا با نسخه P100D موفق به شکستن رکورد سریع ترین خودروی تولیدی سدان جهان شد. رکوردی که با ثبت زمان 10.76 ثانیه برای طی 400 متر با حداکثر سرعت 196.91 کیلومتر حاصل شده است.

اما حالا این رکورد به لطف پیشرفت تسلا در آپدیت نرم افزار این خودرو بهبود یافته است. در واقع به روزرسانی کوچک باعث شده است که نسخه جدید کمی سریع تر از P90D، نسخه پیشین باشد.

این بهبود زمان هرچند بسیار ناچیز و در حد 0.04 ثانیه است، اما به نظر می رسد خبر هایی بسیار جدی از نسلا در چند ماه آینده به گوش برسد و آن ها به نظر در صدد شکستن رکورد 10.6 ثانیه ای متعلق به کادیلاک CTS-V خواهند بود.

بر اساس پستی که ایلان ماسک در توییتر خود منتشر کرده است، P100D Ludacris Plus به راحتی می تواند این رکورد را بشکند، اما نیازمند جاده ای بی نقص و درجه حرارت مطلوب هوا است.

تسلا در زمینه شتاب اولیه با عدد شگفت آور 2.7 ثانیه قادر به مغلوب کردن بسیاری از سوپر اسپرت های حال حاضر است و حتی می تواند برای بوگاتی ویرون با شتاب 2.5 ثانیه خطر آفرین باشد.

این شتاب اولیه به لطف آزاد کردن 35 اسب بخار اضافی در هنگام شروع حرکت ثبت می شود که برای تجربه آن باید حالت رانندگی را به Ludacris تغییر داد و تسلا اعلام کرده که در زمین های خیس ، تنها 0.02 ثانیه به عدد نهایی شتاب صفر تا صد اضافه خواهد شد و برای تجربه این شتاب مهم نیست در چه زمینی می رانید.

با این که P100D به طرز وحشتناکی سریع است، اما با این حال هنوز می تواند با یک بار شارژ 315 مایل یا 613 کیلومتر مسافت را طی کند و در نقش خودرویی دوست دار محیط زیست ظاهر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

    بوگاتی شیرون... نه ویرون

  • AZjaguar
    AZjaguar | ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

    من رفتم وارد شدم که نظر بدم/کله نظرو نوشتم و هنوز درگ شرو نشده و یارو داره حرف میزنه

مطالب پیشنهادی