ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنتی از ال جی که به موبایل هوشمندی با نمایشگر لبه تا لبه اشاره دارد

برکسی پوشیده نیست که ال جی قصد دارد بسیاری از محدودیت های فعلی را کنار بزند و به دنبال راه های گوناگونی برای توسعه یک نمایشگر خمیده OLED در پشت درهای بسته است. به تازگی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

برکسی پوشیده نیست که ال جی قصد دارد بسیاری از محدودیت های فعلی را کنار بزند و به دنبال راه های گوناگونی برای توسعه یک نمایشگر خمیده OLED در پشت درهای بسته است. به تازگی پتنتی از سوی این کمپانی رویت شده که نشان می دهد ال جی مشغول کار روی طراحی اصیلی برای نمایشگر لبه تا لبه ای است که بخش بالایی بدنه موبایل های هوشمند را می پوشاند و به تبع همین موضوع، دو نمایشگر مجزا را در دسترس کاربر قرار می دهد.

در پایین نمایشگر، بخشی دایره ای شکل به چشم می خورد که می تواند برای لنز دوربین، سنسور اثر انگشت یا دکمه فیزیکی هوم مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، در دو طرف موبایل مورد اشاره در پتنت ال جی، هیچ دکمه ای نظیر دکمه کم و زیاد کردن صدا یا پاور قرار نگرفته است.

ثبت این پتنت، لزوماً به معنای توسعه چنین دستگاهی از سوی ال جی نیست و امکان دارد که هیچوقت شاهد عرضه آن به بازار نباشیم؛ با این همه، جای خوشحالی دارد که می بینیم ال جی مشغول آزمایش برترین فناوری های ممکن در موبایل های هوشمند خود است.

در هر صورت، تقریباً می توان مطمئن بود که ال جی در نهایت راهی برای غافلگیر کردن مشتریان خود می یابد و در زمان مناسب، چنین دستگاه جالب توجهی را به دست آنها می رساند. نمایشگرهای انعطاف پذیر در حال باز کردن راه خود به بازار هستند و به همین جهت، شاید لازم نباشد که زمان زیادی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • D-A
    D-A | ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

    پنت ثبت کردن، ساده است؟ یعنی منم میتونم چند تا خط بکشم و اونو ثبت کنم؟ درست یا غلط دارم حس بدی نسبت به این شرکتا پیدا میکنم. انگار هر شرکتی که میخواد خبرش تو سایتای کشورای مختلف پخش بشه و به سبب اون برندش سر زبونا باشه، میره یه پتنت ثبت میکنه!
    با ثبت این پتنت دیگه هیچ شرکتی نمیتونه چیزی مشابه رو تولید کنه؟؟؟؟!! چقدر بد?

مطالب پیشنهادی