ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل به زودی تولید آیفون را در هند آغاز می کند

چندی پیش بود که گزارش هایی مبنی بر همکاری اپل با کمپانی تایوانی ODM Wistron برای تولید آیفون در هند به گوش رسید. حالا وزیر فناوری ارتباطات هند، Priyank Kharge در مصاحبه ای با وب ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

چندی پیش بود که گزارش هایی مبنی بر همکاری اپل با کمپانی تایوانی ODM Wistron برای تولید آیفون در هند به گوش رسید. حالا وزیر فناوری ارتباطات هند، Priyank Kharge در مصاحبه ای با وب سایت بلومبرگ، این خبر را به صورت رسمی تایید کرده و می گوید که اپل تولیدات خود را تا پایان ماه آوریل، در قلب تکنولوژی هند، یعنی بنگلور آغاز خواهد کرد.

وزیر فناوری اطلاعات هند عقیده دارد که تلاش اپل برای ساخت آیفون در بنگلور، توسعه محصولات مبتنی بر زنجیره تامین کنندگان و نیز اکوسیستم تکنولوژی های پیشرفته را در این ایالت گسترش خواهد داد.

اپل برای ماه های متوالی، در حال رایزنی با مقامات هندی بوده است و ظاهراً بالاخره توانسته به توافقی با آنها برسد. گفته می شود که این کمپانی، از دولت هند خواسته تا به مدت 15 سال، آن را از پرداخت مالیات معاف کند اما رایزنی در این باره، هنوز به پایان نرسیده است.

با راه اندازی مزرعه تولیدی در هند، اپل می تواند خرده فروشی هایی برای فروش مستقیم محصولاتش راه اندازی کند و ضمن حضور پر رنگ تر در این کشور، سهم خود از بازار آن را نیز افزایش دهد. در سال 2016، اپل 2.5 میلیون واحد آیفون به هند فرستاد اما تنها قادر به جای گرفتن در رده دهم بازاری بود که توسط سامسونگ و موبایل های اندرویدی فتح شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی