ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جواب نینتندو به منتقدین: لاین آپ ضعیف کنسول بازی سوییچ بی علت نیست

کنفرانس معرفی دیوایس بعدی ژاپنی ها را می توانیم یکی از عجیب ترین رویدادهای مرتبط با کنسول های گیمینگ بنامیم. با وجود رونمایی از عناوین بزرگ، چگونگی اجرای این مراسم بیش از حد به سلیقه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

کنفرانس معرفی دیوایس بعدی ژاپنی ها را می توانیم یکی از عجیب ترین رویدادهای مرتبط با کنسول های گیمینگ بنامیم. با وجود رونمایی از عناوین بزرگ، چگونگی اجرای این مراسم بیش از حد به سلیقه مردم سرزمین آفتاب نزدیک بود. اما شاید هیچکدام از این اتفاقات نتوانستند تا بازیکن ها را همانند لیست بازی های لاین آپ این دستگاه متعجب کنند. نینتندو خلاف همیشه عناوین چندان زیادی برای روزهای ابتدایی عرضه کنسولش نداشته و آن ها را طی سال پخش نموده است.

حالا با توجه گفته های Tatsumi Kimishima، ریاست کمپانی نینتندو، این تصمیم ژاپنی ها بی علت نیست: «بعضی ها معتقند لاین آپ نینتندو سوییچ ضعیف است. ما این سیاست را برای لاین آپ بازی های 2017 خود پیش گرفتیم، چون اعتقاد داشتیم عرضه عناوین طی سال و با فاصله زمانی کم [به واسطه پخش آن] خیلی مهم خواهد بود. با این تصمیم، بازیکن ها مشتاقانه به فعالیت های خود با کنسول ادامه داده و بنابراین فروش آن هم افزایش می یابد.»

با یک نگاه ساده به حرف های کیمیشیا، متوجه می شویم که او اشتباه نمی کند. کسانی که پلی استیشن 4 یا اکس باکس وان دارند، حتما می دانند بین عرضه بازی های بزرگ این کنسول ها معمولا فاصله زیادی بوده و باید وقت خود را با بازی های مولتی پلتفرم بگذرانید. ولی حالا نینتندو با این سیاست جدا از حفظ فروش دیوایس، حتی می تواند نطقه ضعف نداشتن پشتیبانی از کمپانی های شخص ثالث به نوعی را بپوشاند.

کیمیشیما حرف های خود را این گونه ادامه که یکی از مهمترین هدف بازی های امسال کنسول بعدی آن ها، نمایش قابلیت های نینتندو سوییچ بوده و ژاپنی ها دست روی عناوینی گذاشته اند تا پتانسیل های این پلتفرم را به بهترین حالت ممکن نشان دهد. نزدیک به یک ماه تا عرضه کنسول بازی سوییچ باقی مانده و The Legend of Zelda ، Just Dance 2017 و 1-2-Switch مهمترین بازی هایی هستند که همزمان با این دستگاه هیبردی عرضه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی