ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ تبدیل شوندگان

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Fire Emblem: Heroes

https://digiato.com/wp-content/uploads/2017/01/firemblemheroes-w600.jpg

موفقیت های ابتدایی Fire Emblem: Heroes بیش از آن که مخاطبینش را خشنود نماید، نشان می دهد ژاپنی ها از اشتباهات گذشته خود با اپلیکیشن معروف Super Mario Run [بررسی دیجیاتو] درس گرفته و حالا می دانند تنها مکانیزم های گیم پلی مناسب کفایت نمی کنند. چون با Fire Emblem: Heroes شاهد آن سیستم پرداخت درون برنامه ای عجیب نیستیم و می توانید بدون حتی هزینه های اضافی، تجربه دلنشینی با آخرین دست پخت نینتندو روی تلفن های هوشمند داشته باشید. برای کسانی که نمی دانند، Fire Emblem Heroes عنوانی استراتژی/تاکتیکی بوده و اینجا شما باید با انتخاب بین هیروهای مختلف به جنگ با دشمنان بروید.

Fire Emblem Heroes

Fire Emblem Heroes

سازنده: Nintendo Co قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 82.5 مگابایت زبان:

Bladebound

این گونه که روند عرضه اپلیکیشن های امسال نشان می دهد، 2017 را به سادگی می توانیم بهشت علاقه مندان به سبک نقش آفرینی غربی بنامیم. چون پس از Shadowblood [معرفی دیجیاتو] و موفقیت های خوبش، حالا نوبت به عنوان Bladebound رسیده تا با گیم پلی اکشن خود، یک تجربه خونین را به بازیکن ها هدیه بدهد. ساخته Artifex Mundi نقش قهرمانی را به بازیکن ها خواهد داد که خواهان انتقام جویی از دشمنان است.

داستانی مملوء از کلیشه ها که به واسطه سیستم مبارزات جذاب و گرافیک سه بعدی خوب به سادگی آن را نادیده می گیرید. البته جدا از ذات اکشن Bladebound و تعداد کم بازی های این سبک روی اسمارت فون ها که همگی آن ها موجب می شوند تجربه ساخته Artifex Mundi را پیشنهاد کنیم، دیدگاه های اولیه بازیکن ها و منتقدین هم نسبتا مثبت بوده اند. بنابراین بد نیست نیم نگاهی به Bladebound داشته باشید.

Bladebound

Bladebound

سازنده: Artifex Mundi قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 469 مگابایت زبان:

Transformers: Forged to Fight

این که آیا Transformers: Forged to Fight می تواند یکی از بهترین اپلیکیشن ها تحت نام این سری لقب بگیرید یا نه همچنان مشخص نیست اما ساخته Kabam را می توانیم از بازی هایی بنامیم که توانسته به خوبی از پتانسیل های این شخصیت های دوست داشتنی استفاده نماید.  تبدیل شوندگان و قدرت های آن ها خوراک بازی های اکشن است ولی متاسفانه اپلیکیشن های جذاب زیادی با این سبک نمی توانید بیابید.

اما استودیوی Kabam با Transformers: Forged to Fight که عنوانی فایتینگ [همانند Shadow Fight] با ته مایه نقش آفرینی است، آمده تا مرهم بازیکن ها باشد. بنابراین بد نیست با تجربه Transformers: Forged to Fight، به جنگ تن به تن با بقیه ربات های معروف این سری رفته و به واسطه طراحی خوب آبجکت ها یک تجربه تقریبا فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورید.

Transformers: Forged to Fight

Transformers: Forged to Fight

سازنده: Kabam قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 144 / 89 مگابایت زبان:

I Love Hue

برای آخرین اپلیکیشن هفت سنگ این هفته، تصمیم گرفتیم روی یکی از آرامش بخش ترین بازی های اسمارت فون های امسال دست بگذاریم. I Love Hue با گیم پلی ساده، طراحی مینیمالیسم و موسیقی دلنشینش نه تنها طعم شیرین آرامش را به مخاطبین می دهد بلکه به واسطه معماهای فراوانش که البته هیچگاه بازیکن ها را اذیت نمی کنند، حتی می تواند شما را به چالش بکشد. یک ترکیب درست از سادگی و سختی که با پاشیدن رنگ آرامش به آن ها بویی متفاوت به خود گرفته است. مکانیزم های I Love Hue هم خیلی آسان هستند؛ کافیست با جا به جایی کاشی ها، به یک هارمونی درست برای چینش آن ها برسید.

I Love Hue

I Love Hue

سازنده: Zut Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 57.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • bahadorpc
    bahadorpc | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

    ممنون بازیهای خوبی بود ولی آخرش دیوونه میشم با این گوگل پلی ...?
    آقا یکی به این گوگل پلی بگه تکلیف مارو روشن کن داداش... دیونه شدیم بخدا

  • | ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

    بازی اول رو نصب کردم نینتندو شاهکار کرده ادامش میدم

  • reza mirzaie
    reza mirzaie | ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

    این که در ایران در دسترس نیست!؟

مطالب پیشنهادی