ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در اندروید 7.1.2 محل قرارگیری لایو والپیپر خود را تعیین کنید

کاربران دیوایس های بهره مند از نسخه 7.1.2 اندروید که به استفاده از لایو والپیپرها علاقه دارند، می توانند محل نمایش تصاویر متحرک مورد نظرشان را تعیین کنند. در حالی که نسخه بتای این سیستم عامل ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

کاربران دیوایس های بهره مند از نسخه 7.1.2 اندروید که به استفاده از لایو والپیپرها علاقه دارند، می توانند محل نمایش تصاویر متحرک مورد نظرشان را تعیین کنند.

در حالی که نسخه بتای این سیستم عامل هفته پیش برای موبایل های خانواده پیکسل و نکسوس منتشر شد، قابلیتی در اختیار کاربران قرار گرفته که اجازه می دهد تصاویر منتخب به تنهایی روی صفحه اصلی یا هر دو حالت قفل و باز موبایل قرار بگیرد.

چنین امکانی در نسخه های پیشین اندروید و حتی نسخه 7.1.1 وجود نداشت؛ اما حالا گوگل در راستای تکمیل تجربه کاربری مخاطب پسندش قابلیت مشابه تصاویر پس زمینه را به لایو والپیپرها نیز آورده است.

گفتنی است مانتن ویویی های با ارائه اپلیکیشن Google Wallpapers مجموعه بی شماری از تصاویر متحرک پس زمینه را در اختیار کاربرانش قرار داده است که می توانید آن را از پلی استور دانلود کنید.

لازم به ذکر است بر اساس گفته های گوگل، اندروید 7.1.2 به روز رسانی جامعی محسوب نمی شود و هدف اصلی آن اصلاح و بهینه سازی کلی سیستم عامل است.

یعنی انتظار می رود برخی ایرادهای جزئی رفع شده و بعضی دیگر از قسمت ها ارتقا یابند، ضمن اینکه تجربه کاربری نیز تا حدی بهبود یابد. عرضه عمومی این آپدیت طی چند هفته آینده برای موبایل های مذکور آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی