ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی موبایلی جدید نینتندو در روز نخست انتشار 2.9 میلیون دلار درآمدزایی کرد

تاتسومی کیمیشیما مدیرعامل کمپانی نینتندو هفته گذشته از انتشار 3 بازی موبایلی در هر سال خبر داد و روز گذشته اولین عنوان اختصاصی ژاپنی ها در سال 2017 برای صنعت تلفن های هوشمند در اپ ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

تاتسومی کیمیشیما مدیرعامل کمپانی نینتندو هفته گذشته از انتشار 3 بازی موبایلی در هر سال خبر داد و روز گذشته اولین عنوان اختصاصی ژاپنی ها در سال 2017 برای صنعت تلفن های هوشمند در اپ استور و گوگل پلی قرار گرفت.

اما نکته جالب توجه جایی است که Fire Emblem Heroes در روز نخست انتشار خود توانست بیش از 2.9 میلیون دلار به درآمدزایی بین المللی نینتندو یاری برساند.

موسسه آماری Sensor Tower مدعی است این بازی طی 24 ساعت ابتدایی نزدیک به 2 میلیون بار از اپل استور و گوگل پلی دانلود شده؛ به علاوه لازم به ذکر است که نسخه اندرویدی آن با تاخیر چند ساعته روی فروشگاه گوگل قرار گرفته است.

با رشد درآمد 2.9 میلیون دلاری، بازی فایر امبلم به اندازه پوکمون گو و سوپر ماریو ران در سال گذشته میلادی موفق نبوده، اما در حال حاضر به عنوان یکی از برترین لانچ های سال 2017 شناخته می شود.

همانطور که پیش بینی می شد، این بازی موبایلی بیش از همه در کشور ژاپن مورد استقبال قرار گرفته و ایالات متحده آمریکا در رده دوم قرار دارد.

گفتنی است نینتندو در ادامه این روند قصد دارد نسخه اندرویدی سوپر ماریو ران را ماه آینده منتشر ساخته و بازی Animal Crossing نیز در تاریخ نامعلومی در ادامه سال جاری میلادی روانه اپ استور و گوگل پلی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • army-epicur
    army-epicur | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

    لیست رو ببین یه مشت بازی چرت...

مطالب پیشنهادی