ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیستم بهمن ماه، پایان کار سیم کارت های بی نام و نشان

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد پرونده سیم کارت های بی نام و نشان تا بیستم بهمن ماه سال جاری برای همیشه بسته خواهد شد. علی اصغر عمیدیان اظهار داشت در آخرین مرحله از طرح ساماندهی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد پرونده سیم کارت های بی نام و نشان تا بیستم بهمن ماه سال جاری برای همیشه بسته خواهد شد.

علی اصغر عمیدیان اظهار داشت در آخرین مرحله از طرح ساماندهی سیم کارت های کشور، تعداد مواردی که هویت ناقص داشتند به کمتر از 2 میلیون رسید که برخی از آنها به صورت یک طرفه و برخی دیگر به صورت کامل قطع شدند.

وی افزود باز هم به منظور همکاری با مشترکین، تا بیستم بهمن ماه به این افراد مهلت داده می شود تا به مراکز مربوطه مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات ناقص خود اقدام ورزند.

گفتنیست پس از پایان این مهلت نهایی، تمام سیم کارت های مجهول الهویه به طور کامل قطع شده و دیگر هیچ سیم کارت بی هویتی در کشور فعال نخواهد بود.

عمیدیان همچنین اظهار داشت طبق تصمیمات اخیر این وزارتخانه، اگر مالک در مهلتی 2 الی 3 ماهه نسبت به تعیین تکلیف سیم کارت قطع شده اقدام نکند، سیم کارت بلااستفاده تلقی شده و در نتیجه ضمن سلب امتیاز، شماره های آنها آزاد خواهند شد تا در اختیار دیگر متقاضیان قرار گیرند.

این در حالیست که یک هفته قبل وزیر ارتباطات اعلام کرده بود سیم کارت هایی که به صورت کامل و دوطرفه قطع شده اند، سلب امتیاز نخواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی