ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند LG واچ اسپورت در پایگاه Geekbench مشاهده شد

اگر پیگیر اخبار ساعت های هوشمند بوده باشید حتماً می دانید که گوگل و ال جی با همکاری یکدیگر دو اسمارت واچ جدید را توسعه داده اند که به زودی رونمایی خواهند شد. در حالی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

اگر پیگیر اخبار ساعت های هوشمند بوده باشید حتماً می دانید که گوگل و ال جی با همکاری یکدیگر دو اسمارت واچ جدید را توسعه داده اند که به زودی رونمایی خواهند شد. در حالی که کمتر از یک هفته به زمان رونمایی دو محصول مذکور باقی مانده نتایج بنچمارک Geekbench برخی از مشخصات سخت افزاری فاش شده را تأیید می کند.

پیش از این در گزارش ها آمده است که ساعت هوشمند Watch Style نسخه ارزان تر و با برچسب قیمتی 249 دلار خواهد بود که مدل گران قیمت تر آن با قیمت 349 دلار و نام Watch Sport عرضه می شود.

بنابر شایعات  مجهز به سنسور تشخیص ضربان قلب، پشتیبانی از ارتباطات LTE، GPS و NFC است که از استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب IP68 بهره می برد.

نتایج ثبت شده در پایگاه داده Geekbench به استفاده از یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.09 گیگاهرتز در ساعت هوشمند LG Watch Sport اشاره می کند. این تست همچنین نشان می دهد که گجت مذکور از 768 مگابایت حافظه رم برای انجام مالتی تسکینگ استفاده می کند و مهر تأییدی بر اسم رمز «swordfish» برای این محصول می زند.

دیگر قابلیت های فاش شده عبارتند از صفحه نمایش 1.38 اینچی با رزلوشن 480 در 480 پیکسل، حافظه ذخیره سازی 4 گیگابایتی و باتری 430 میلی آمپر ساعت.

گفتنی است انتظار می رود ساعت های هوشمند جدید گوگل و ال جی به عنوان اولین محصولات دارای Android Wear 2.0 در تاریخ 22 بهمن ماه به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 3pideh.moh
    3pideh.moh | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

    از نظر ظاهری من دوستش ندارم

مطالب پیشنهادی