ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس TD-LTE ایرانسل ویژه مشترکان سازمانی عرضه شد

اینترنت نسل چهار ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت پهن باند است و یکی از گزینه های مناسب برای تامین بی‌سیم اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری به شمار می‌رود. این سرویس در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۲۰

اینترنت نسل چهار ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت پهن باند است و یکی از گزینه های مناسب برای تامین بی‌سیم اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله ADSL و WiMAX تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت مکانی، عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف نموده است.

از مهمترین ویژگی‌های این سرویس برای سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توان به راه‌اندازی سریع و عدم نیاز به خط تلفن ثابت برای راه‌اندازی سرویس، پهنای باند بسیار بالا، پایداری بالای سرویس در آپلود و دانلود، امکان خرید بسته‌های متنوع و مقرون‌به‌صرفه متناسب با مصارف سازمانی، عرضه سیمکارت‌ها با قیمت‌های ترجیحی و تحت مالکیت سازمان، ارائه خدمات مدیریت حساب اینترنتی با قابلیت مدیریت سیمکارت‌ها به صورت گروهی و فردی، برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته سازمانی و نیز ارائه مودم با قابلیت جابه‌جایی و امکان دریافت سرویس در تمامی مناطق تحت پوشش در سراسر کشور اشاره کرد.

شبکه سراسری اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) ایرانسل روز چهارشنبه 13 مرداد 95 همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)، طی یک نشست خبری در مشهد مقدس به صورت همزمان در 25 استان به شکل رسمی و تجاری راه‌اندازی شد و در حال حاضر پس از گذشت حدود 6 ماه، در بیش از 130 شهر، شامل تمامی مراکز استان راه‌اندازی شده است.

مودم‌های TD-LTE ایرانسل دارای سیم‌کارت هستند و در دو نوع فضای داخلی و فضای باز ارائه شده‌اند. مودم‌های داخلی (Indoor) برای استفاده شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و خانگی ارائه می‌شوند و مودم‌های فضای بیرونی (Outdoor) برای سازمان‌های بزرگ و فضاهای عمومی قابل استفاده هستند.

مشاهده مناطق تحت پوشش اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/coverage امکان‌پذیر بوده و همچنین امکان ثبت سفارش سازمانی از طریق لینک shop.irancell.ir/business فراهم است. ‌

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • m.rajbi
    m.rajbi | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

    یکم دوستان اطلاعاتشون رو ببرن بالا لطفا lte یا 3g یا نسل های قبلی اینترنت همراه ایرداتی داشته که به نسل بعدی منتقل شدند . نمونه هیچوقت سرعت Td-lte قابل مقایسه با نسل های قبلیش نیست و پینگ خیلی خیلی متفاوتی داره نسبق به نسل های قبلش .

  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

    من موندم کیفیت اینترنت این چه تفاوتی با کسی که اینترنت که بر روی یک گوشی با آخرین نسل فناوری Cat داره هات اسپات میکنه داره؟

    • shayan shirazi
      shayan shirazi | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

      در واقع td-lte همون وایمکس هستش با شکل و شمایل جدید یعنی هیچ ارتباطی بین 4g گوشی و td-lte نیست و با احترامی که به ایرانسل دارم , بازاریابی جدید ایرانسل هست تا محصولاتش رو با اسم و قیافه جدید به مردم ارایه بده

مطالب پیشنهادی