ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتور گیمینگ 37.5 اینچی و خمیده ایسر به بازار عرضه شد

ایسر اخیراً مانیتور دیگری از سری گیمینگ خود را با پنل اولترا واید به بازار عرضه کرد. نمایشگر مذکور با مدل XR382CQK شناخته شده که مجهز به صفحه نمایش 37.5 اینچی با نسبت طول به عرض ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

ایسر اخیراً مانیتور دیگری از سری گیمینگ خود را با پنل اولترا واید به بازار عرضه کرد. نمایشگر مذکور با مدل XR382CQK شناخته شده که مجهز به صفحه نمایش 37.5 اینچی با نسبت طول به عرض 21:9 است و رزلوشن 3440 در 1600 پیکسلی را به ارمغان می آورد.

می بایست گفت که رزلوشن اولترا واید تنها نکته مثبت ایسر XR382CQK نیست بلکه این مانیتور دارای انحنای 2300R است و علاوه بر آن به طراحی موسوم به ZeroFrame مجهز بوده که حاشیه های اطراف نمایشگر را به حداقل رسانده تا تجربه گیمینگ فوق العاده را عرضه کند.

از دیگر مشخصات سخت افزاری نمایشگر XR382CQK می توان به پنل IPS با سرعت پاسخگویی 5 میلی ثانیه اشاره کرد که زاویه دید 172 درجه افقی و 178 درجه عمودی را برای کاربر تضمین می کند.

گفتنی است روشنایی که محصول جدید ایسر ارائه می کند رقم 300 نیت بوده و همچنین از نمایش 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی می کند (با پوشش 100 درصدی گاموت رنگ sRGB) و کنتراستی برابر با 100,000,000:1 را با خود به ارمغان می آورد.

از دیگر نکات مثبت این مانیتور می توان به نرخ بازخوانی تصویر 75 هرتز اشاره کرد که با پشتیبانی از AMD FreeSync تصویری نرم و روان را در اختیار گیمرها قرار می دهد.

درگاه های ارتباطی ایسر XR382CQK شامل ورودی های HDMI 2.0، دیسپلی پورت V1.2، هاب 4 پورت USB و همچنین USB-C برای انتقال داده با نرخ 5Gbps است. وجود اسپیکرهای دوگانه 7 واتی با پشتیبانی از فناوری DTS یکی دیگر از نقات قوت نمایشگر مورد بحث است.

گفتنی است ایسر محصول جدید خود را با قیمت 1299 دلار در خرده فروشی های معتبر به فروش می رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی