ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عملکرد باتری گلکسی S7 Edge سامسونگ در اندروید نوقا

اگر از کاربران موبایل گلکسی S7 Edge سامسونگ هستید، حتماً می دانید که اندروید نوقا هنوز به صورت کامل برای همه منتشر نشده، اما در هر صورت جمعیت محدودی از کاربران که طعم این سیستم ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

اگر از کاربران موبایل گلکسی S7 Edge سامسونگ هستید، حتماً می دانید که اندروید نوقا هنوز به صورت کامل برای همه منتشر نشده، اما در هر صورت جمعیت محدودی از کاربران که طعم این سیستم عامل جدید را چشیده اند، روایات جالبی برای ما دارند.

همانطور که می دانید تغییر سیستم عامل می تواند روی عملکرد و عمر باتری تاثیرگذار باشد و همواره انتظار می رود با به روز رسانی به نسخه ای جدیدتر (که همیشه گوگل مدعی است سبک تر شده)، شاهد افزایش عمر باتری باشیم؛ اما تست های فنی GSM Arena درباره نسخه مجهز به چیپست اگزینوس 8890 تلفن هوشمند مورد بحث نتایج متفاوتی را نشان می دهد.

مدل های گلکسی S7 Edge که در بازار ایران یافت می شوند، همگی از چیپست اگزینوس برخوردار هستند و اسنپدراگون 820 تقریباً فقط برای بازارهای کشور آمریکا در نظر گرفته شده است. این را هم در نظر داشته باشید که نسخه اگزینوس پرچمدار سامسونگ مجموعاً در پردازش چند هسته ای عملکرد بهتری نسبت به نسخه کوالکام این موبایل دارد.

مرور اینترنت بر بستر وای-فای که یکی از مهم ترین و پرکاربردترین بخش های تجربی تلفن های هوشمند به شمار می رود، در اندروید نوقای گلکسی S7 Edge حدود 3 ساعت کمتر از مارشمالو امکان پذیر است و تقریباً مدت زمانی نزدیک به نسخه اسنپدراگون 820 نسخه قبلی اندروید را به ارمغان می آورد.

از جهت دیگر بعد از به روز رسانی این موبایل به نوقا، با یک بار شارژ کامل 5 ساعت کمتر از قبل می توانید ویدیو تماشا کنید. زمان قابل توجه حدود 20 ساعت برای تماشای ویدیو تا حد زیادی کاربردی و رضایت بخش است، اما کاهش 5 ساعته آن غیر قابل توضیح و توجیه به نظر می رسد.

اما در سوی مقابل زمان مکالمه صوتی مبتنی بر شبکه 3G حدود 2 ساعت بیشتر شده است. با این اوصاف با گلکسی S7 Edge آپدیت شده می توان بیش از 26 ساعت به صورت مداوم تماس حاصل کرد.

در مجموع این به روز رسانی حدود 6 ساعت کاهش میانگین عمر باتری پرچمدار سامسونگ را رقم زده، هرچند که عدد 92 ساعت همچنان عالی به نظر می رسد.

گفتنی است آزمایش روی رزولوشن های پایین تر (یکی از قابلیت های نوقا) برخلاف انتظارات هیچ تاثیری روی عمر باتری نمی گذارد. چنانچه گلکسی S7 Edge خود را به اندروید نوقا آپدیت کرده اید، تجربیات خود از عمر باتری موبایل را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • حسین علیزاده
    حسین علیزاده | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

    با سلام به همگی من تو این موندم کدوم رو بخرم اس هفت اج یا معمولیش

    • Meysam maleki
      Meysam maleki | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

      ایجش خیلی خوبه ولی یه بدی که داره پیدا کردن محافظ خوب برا صفحشه که یا باید محافظ صفحه بندازی یا قاب

    • htc lover
      htc lover | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

      هیچکدوم جفتشونم مشکل دارن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی