ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا اپل امسال از عینک واقعیت افزوده خود رونمایی خواهد کرد؟

در گذشته رابرت اسکابل به عنوان یکی از فعالان حوزه تکنولوژی، پستی را در رابطه با محصول شگفت انگیز بعدی اپل در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. او ادعا کرده بود که اپل با همکاری ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

در گذشته رابرت اسکابل به عنوان یکی از فعالان حوزه تکنولوژی، پستی را در رابطه با محصول شگفت انگیز بعدی اپل در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. او ادعا کرده بود که اپل با همکاری کمپانی کارل زایس در تلاش است تا عینک واقعیت افزوده خود را توسعه داده و به بازار عرضه کند.

اسکابل در برنامه «این هفته با فناوری» با تکرار ادعای خود بیان کرد که طبق اعلام «منابع خبری اش»، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که اپل در حال توسعه و بررسی محصول مذکور باشند.

او در ادامه صحبت هایش به احتمال رونمایی از عینک ها در تابستان اشاره کرد و گفت که فروش آن در سال آینده انجام خواهد گرفت. همچنین بیان کرد که معرفی دستگاه در راستای تکمیل پروژه مقر جدید و یا مراسم دهمین سالگرد آیفون دور از انتظار نخواهد بود.

گفتنی است تیم کوک پیش از این گفته بود «مدت زمان زیادی است که ما در سطح بالایی از فناوری AR هستیم. تصور می کنیم که محصولات واقعیت افزوده، تجربه بسیار خوبی برای کاربران خواهند بود و فرصت تجارتی فوق العاده ای در اختیارمان قرار می دهد. بنابراین ما روی آن سرمایه گذاری می کنیم.»

لازم به ذکر است امسال کمپانی زایس در نمایشگاه CES محصول جدیدی برای فناوری AR ارائه نداد که به اعتقاد اسکابل، اپل آنها را تا زمان رونمایی از محصول جدید خود در سکوت نگه خواهد داشت. زایس در گذشته با عینک واقعیت مجازی «VR One Plus»، محصولی شبیه به گوگل دی دریم و سامسونگ گیر VR به بازار عرضه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی