ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Instagrid؛ سازنده تصاویر به هم پیوسته در اینستاگرام

اینستاگرام هم اکنون به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها روی دیوایس های همراه تبدیل شده است. حالا می توانید تصاویر خود را با استفاده از افکت های جذاب موجود ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اینستاگرام هم اکنون به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها روی دیوایس های همراه تبدیل شده است. حالا می توانید تصاویر خود را با استفاده از افکت های جذاب موجود در این اپلیکیشن با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با رشد روز افزون اینستاگرام، به غیر از اپلیکیشن های رسمی این برنامه مثل Layout و Boomrang، تعداد نرم افزارهای شخص ثالثی که به اینستاگرام وابسته هستند نیز به صورت روزانه در حال افزایش است.

در رابطه با همین موضوع قصد داریم اپلیکیشن شخص ثالث Instagrid را برای شما معرفی کنیم. اپلیکیشنی که با کمک آن قادر هستید تصاویر به هم پیوسته بسازید و آن را در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن اینستا گرید از رابط کاربری ساده و زیبایی بهره می برد و می توانید به کمک آن تصاویر خود را به قسمت های مساوی تقسیم کنید. بلافاصله با ورود به اینستا گرید اولین چیزی که نظرتان را به خود جلب می کند، آیکن ورود به گالری است.

با کلیک روی این آیکن وارد گالری شوید و یکی از تصاویر موجود در دستگاه همراه خود را به دلخواه انتخاب نمایید. با ضربه زدن روی عکس مورد نظر به صفحه ی بعدی منتقل می شوید و ملزم به مشخص کردن نوع برش تصویر هستید.

پس از آن اینستا گرید این قابلیت را در اختیارتان قرار می دهد تا علاوه بر انتشار مستقیم تصاویر در اینستاگرام، آن ها را روی فضای ذخیره سازی دیوایس هوشمندتان ذخیره کنید. استفاده از تصاویر برش خورده سبب می شود تا ضمن برجسته کردن تصاویر با کیفیت، صفحه شخصی خود را زیباتر نمایید.

Instagrid

Instagrid

سازنده: hodanny قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی