ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 8 با نمایشگر شفاف؛ طرحی آینده نگرانه برای صنعت موبایل [تماشا کنید]

اپل می خواهد به خاطر 10 سالگی تلفن هوشمندش، آیفون 2017 را با شمایلی نوآورانه و جدید معرفی و به بازار عرضه کند؛ این توصیفی است که هواداران از مدت ها قبل منتظرند به واقعیت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

اپل می خواهد به خاطر 10 سالگی تلفن هوشمندش، آیفون 2017 را با شمایلی نوآورانه و جدید معرفی و به بازار عرضه کند؛ این توصیفی است که هواداران از مدت ها قبل منتظرند به واقعیت تبدیل شود.

طی ماه های اخیر و حتی وقتی یک هفته از عرضه آیفون 7 گذشته بود، سیل شایعات و اخبار و همینطور کانسپت های منتسب به آیفون 8 شروع شد و حالا به مرحله جدیدی رسیده ایم.

یکی از علاقه مندان به محصولات اپل که وظیفه طراحی کانسپت های تخیلی و رویایی از آیفون ها را بر عهده گرفته، جدیدترین الگویش را در قالب موبایلی با صفحه نمایشی شفاف به تصویر کشیده است.

نمایشگرهای شفاف در دنیای تکنولوژیک امروز اتفاق دور از انتظاری نیستند؛ همانگونه که به خاطر دارید شرکت پاناسونیک در جریان CES 2017 از تلویزیون عجیب و شفافی پرده برداشت که به نوعی آینده نمایشگرهای خانگی را نشان می داد، اما جایگیری چنین الگویی در قالب یک موبایل فعلاً محال است.

شاید در سال های دورتر شاهد توسعه موبایل هایی مجهز به نمایشگر شفاف باشیم، اما حالا هم خلق رویای آینده نگرانه برای یک دیوایس مورد انتظار و پرطرفدار ایرادی ندارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم در ادامه ویدیوی کانسپت دیگری از آیفون 8 را تماشا کنید:

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

    هر سال همینو میگن ???

  • فهیمه رنجبر
    فهیمه رنجبر | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

    ایده جالبیه

مطالب پیشنهادی