ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس استریم ویدیوی یوتوب موبایل به صورت عمومی آغاز به کار کرد

هشت ماه پس از آنکه یوتوب از راه اندازی سرویس استریم زنده ویدیو در اپلیکیشن های موبایلی اش خبر داد، گوگل از امروز خدماتش را در اختیار گستره بیشتری از کاربران قرار می دهد. این ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

هشت ماه پس از آنکه یوتوب از راه اندازی سرویس استریم زنده ویدیو در اپلیکیشن های موبایلی اش خبر داد، گوگل از امروز خدماتش را در اختیار گستره بیشتری از کاربران قرار می دهد.

این سرویس پیش تر فقط در اختیار صاحبان منتخب برخی از کانال ها قرار گرفته بود، اما حالا برای هر کانالی که بیش از 10 هزار دنبال کننده داشته باشد فعال خواهد بود.

یوتوب پیش بینی می کند با این شرایط صدها هزار نفر امکان بهره مندی از سرویس استریم تصاویر زنده را خواهند داشت و امیدوارند بستر مناسبی برای اشتراگ گذاری لحظه به لحظه زندگی و همینطور برقراری ارتباط مستقیم جوامع مختلف فراهم شود.

گفتنی است استریم ویدیوی موبایلی یوتوب از سرویس SuperChat که ماه گذشته معرفی شد نیز پشتیبانی می کند و به همین سبب، گوگل رسماً از نرخ استفاده از خدمات مربوط به پین کردن پیام ها نیز پرده بر داشته است.

جدول زیر تعداد کلمه، زمان بالا ماندن و رنگ پست مورد نظر کاربر را در کنار قیمت های بسیار بالایی نشان می دهد که به نوعی به درآمدزایی یوتوب و خود استریم کننده کمک می کند.

به این ترتیب با پرداخت 1 دلار، پیام کاربر بدون کاراکتر اضافی و تنها با رنگ آبی (از میان هزاران پیام احتمالی) عبور خواهد کرد. و این روند تا جایی دنبال می شود که با پرداخت 500 دلار می توان 350 کاراکتر اضافی را به مدت 5 ساعت با رنگ سرخ در بالای چت پین کرد.

ناگفته نماند در حالی که فیسبوک، اینستاگرام و توییتر از مدت ها پیش گوی سبقت را در زمینه استریم ویدیوی موبایلی ربوده اند، یوتوب امیدوار است به مرور زمان به بهترین و پرجمعیت ترین سرویس دهنده تبدیل گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Farzad
    Farzad | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

    sp???

  • yaser ansari
    yaser ansari | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

    ای خدا اکسپریا sp خاطراتم زنده شد، یکی از بهترین میانرده های سونی بوده

مطالب پیشنهادی