ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تلاش ZTE برای ورود به بازار ساعت های هوشمند؛ ZTE Quartz

دیگر چیزی به برگزاری مراسم معرفی Android Wear 2.0 توسط گوگل نمانده که اهالی وبسایت VentureBeat ادعا کرده اند نسخه مخصوص بازاریابی ساعت هوشمند ZTE را از نزدیک دیده اند؛ ساعتی که به گفته آنها ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

دیگر چیزی به برگزاری مراسم معرفی Android Wear 2.0 توسط گوگل نمانده که اهالی وبسایت VentureBeat ادعا کرده اند نسخه مخصوص بازاریابی ساعت هوشمند ZTE را از نزدیک دیده اند؛ ساعتی که به گفته آنها با نام ZTE Quartz و مجهز به آخرین نسخه اندروید ور به بازار عرضه خواهد شد.

متأسفانه در حال حاضر اطلاعات بسیار محدودی از ساعت هوشمند ZTE به بیرون راه پیدا کرده اما بنا بر گزارش VentureBeat این محصول در مراحل اولیه تولید به سر می برد و از همین رو هنوز مشخص نیست که نسخه نهایی آن چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

با این حال بنا بر خبری که ماه گذشته منتشر شد، ساعت هوشمند چینی ها از شبکه LTE پشتیبانی کرده و دارای قابلیت برقراری تماس بدون نیاز به اتصال با تلفن همراه است.

گفتنی است گجت مذکور به تازگی موفق به کسب استانداردهای لازم از Bluetooth SIG شده و یا شماره مدل ZW10 شناخته خواهد شد.

آنچه که در تصویر فاش شده از محصول جدید کمپانی ZTE مشخص است، به نظر می رسد چینی ها در حال توسعه ساعتی با ظاهر میان رده و دارای بدنه فلزی هستند. با توجه به یکسان بودن رنگ واچ فیس و بند ساعت Quartz، می توان حدس زد که کاربر می تواند رنگ واچ فیس و بند را با یکدیگر سِت کند.

عکس مورد اشاره اطلاعات دیگری را در اختیار ما نخواهد گذاشت و از طرف دیگر ساعت ZTE بسیار شبیه به ساعت های هوشمند اندرویدی مرسوم است.

ناگفته نماند ZTE مراسمی را برای 3 اسفند ماه تدارک دیده که احتمالاً در آنجا اطلاعات بیشتری در رابطه با Quratz منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی