ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل پتنت یک لپ تاپ خمیده را به ثبت رساند

همانطور که تایید می کنید کمتر پیش می آید پتنت های ثبت شده از سوی کمپانی ها به مرحله تولید انبوه برسند، با این همه زمانی که شرکتی ایده ای را ثبت می کند، بدان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۰

همانطور که تایید می کنید کمتر پیش می آید پتنت های ثبت شده از سوی کمپانی ها به مرحله تولید انبوه برسند، با این همه زمانی که شرکتی ایده ای را ثبت می کند، بدان معناست که به باور کارشناسانش، آن ایده ارزش ثبت کردن را داشته است.

ظاهرا اما متخصصان اینتل به این امر باور ندارند. شرکت مذکور در سال 2015 میلادی پتنتی را ثبت کرده که اخیرا توسط وبسایت لایف هکر رویت شده و لپ تاپی را نشان می دهد که به نمایشگر و بدنه ای خمیده مجهز است.

البته امروزه، تلویزیون ها و تلفن های همراه پیرو طراحی خمیده هستند و کاربران نیز استقبال خوبی را از این دستگاه ها به عمل آورده اند، با این همه، بعید به نظر می رسد که لپ تاپی با این مشخصه رنگ واقعیت به خود بگیرد.

بدنه این لپ تاپ نیز همانطور که در تصویر می بینید برای همخوانی داشتن با نمایشگر آن شکلی خمیده به خود گرفته است که مسلما این ایده مشکلاتی را برای حمل دستگاه در کیف به وجود خواهد آورد.

در مرحله بعد به نمایشگر این لپ تاپ مفهومی می رسیم. همانطور که می دانید مانیتورهای گیمینگ مدتی است که دنباله رو این طراحی هستند و چنین مساله ای ابدا ایرادی ندارد چراکه این نمایشگرها عموما تنها یک کاربر دارند و قرار نیست فرد دیگری مقابل آنها بنشیند.

در مقابل اما لپ تاپی که نمایشگر خمیده ای داشته باشد تنها قابل استفاده برای یک نفر خواهد بود و باید ایده تماشای محتوا به صورت دو نفری در آن را فراموش نمایید. لذا بعید می رسد که چنین ایده ای رنگ واقعیت به خود بگیرد.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی