ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه آپدیت اندروید نوقا مجدداً برای موبایل های اکسپریا Z5 و Z3 Plus آغاز شد

از امروز، دارندگان موبایل های اکسپریا Z3 Plus و Z5 و نیز تبلت Z4 می توانند نسبت به دریافت به روزرسانی اندروید 7.0 نوقا اقدام نمایند. این دومین باری است که آپدیت نسخه هفتم سیستم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

از امروز، دارندگان موبایل های اکسپریا Z3 Plus و Z5 و نیز تبلت Z4 می توانند نسبت به دریافت به روزرسانی اندروید 7.0 نوقا اقدام نمایند. این دومین باری است که آپدیت نسخه هفتم سیستم عامل گوگل در اختیار دارندگان این سه دستگاه هوشمند قرار می گیرد؛ چرا که نسخه ابتدایی، با باگ های گوناگون همراه بود و سونی را مجبور به توقف عرضه به روزرسانی کرد.

توقف عرضه نخستین به روزرسانی اندروید 7.0 نوقا، سه روز پس از انتشار آن از سوی سونی صورت گرفت؛ چرا که کاربران از بروز مشکلاتی در پخش موسیقی، عملکرد کارت SD و عمر باتری خبر دادند. اگرچه مردم مشتاقانه منتظر عرضه مجدد این به روزرسانی بودند، ظاهراً سونی با مشکلاتی در برطرف سازی معایب برخورد که پروسه بازنشر به روزرسانی را به تاخیر انداخت. با این همه سونی در توییتر به کاربران اطمینان خاطر داد که تجربه کاربری مشتریانش، در اولویت نخست قرار دارد.

گفته می شود که شماره ورژن به روزرسانی جدید، کاملاً با نسخه ابتدایی یکسان است و انتظار می رود تمام مشکلات به وجود آمده را برطرف سازد. با این همه، خبر بد این است که به روزرسانی تازه، هیچ یک از آپدیت های امنیتی ماه ژانویه را در خود جای نداده و پشتیبانی از رابط برنامه نویسی گرافیکی Vulkan را به سه دستگاه مورد اشاره نمی افزاید.

در صورتی که پیش از این قادر به دریافت اندروید 7.0 نوقا روی دستگاه خود نبوده اید، لازم به ذکر است که به روزرسانی این سیستم عامل، قابلیت های قابل توجهی مانند پشتیبانی از چند پنجره به صورت همزمان، ویژگی های پیشرفته نوتیفیکشن ها و پشتیبانی از Google Now در اکسپریا هوم لانچر را با خود به همراه می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • RowZ
    RowZ | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    از مسئولين سايت ديجياتو درخواست جدي دارم جلوي كار نويسنده هايي مثل آقاي شايان رضايي كه اخبار رو با تحريف مي گذارند بگيرند.
    اين چه سياست دروغ پراكني هست كه در قبال سوني پيش گرفتين.
    این به روزرسانی با شماره ساخت 32.3.A.0.376 در حالی عرضه شده که نسخه قبلی با شماره ساخت 32.3.A.0.372 بعد از گذشت چند ساعت از انتشار متوقف شده بود.
    ضمنا پچ امنيتي اين آپديت نه تنها مربوط به ژانويه نيست بلكه مربوط به ماه فوريه هست!
    كاربران محترم لطفا به اخبار ديجياتو مخصوصا در رابطه با برنذ سوني اطميناني نداشته باشين و حتما با منابع معتبر ديگر مقايسه كنيد!

  • rashedi
    rashedi | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    بهترین برند برای اپدیت

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

    حق Z3 هم بود که اندروید 7 رو بگیره

مطالب پیشنهادی