ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سازمان تنظیم مقررات: سیم کارت های بی هویت تا پایان بهمن قطع می شوند

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی با اشاره به وضعیت ساماندهی سیم کارت های بی نام و نشان، اعلام کرد از ابتدای دی ماه حدود 6 میلیون و 300 هزار سیم کارت با هویت ناقص ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی با اشاره به وضعیت ساماندهی سیم کارت های بی نام و نشان، اعلام کرد از ابتدای دی ماه حدود 6 میلیون و 300 هزار سیم کارت با هویت ناقص در شبکه موبایل مشمول طرح فوق شده اند که در این میان هویت مالکین 3 میلیون و 100 هزار عدد از آنها اصلاح شد.

حسین فلاح جوشقانی افزود از میان 3 میلیون و 200 هزار سیم کارت باقی مانده، حدود یک میلیون و 800 هزار عدد از آنها به صورت دوطرفه قطع شده و یک میلیون و 300 هزار مورد نیز در حالت قطع یک طرفه قرار دارند.

این مقام مسئول ادامه داد به تدریج تا پایان بهمن ماه، سیم کارت های یک طرفه نیز به طور کامل قطع خواهند شد، اما پس از آن باز هم مالکین می توانند با مراجعه به دفاتر مربوطه و تکمیل اطلاعات، دوباره آن را فعال ساخته و از سلب امتیاز جلوگیری کنند.

گفتنیست با توجه به اخطارهای متعدد نهادهای مسئول و اپراتورها طی چند ماه گذشته برای تکمیل اطلاعات هویتی، بعید به نظر می رسد هنوز سیم کارت فعال فاقد هویت در کشور وجود داشته باشد، با این حال همچنان شاهد تعویق مکرر در قطع کردن کامل این خطوط هستیم.

لازم به ذکر است اوایل هفته قبل دکتر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات از تاریخ بیستم بهمن ماه به عنوان مهلت نهایی مالکین احتمالی و قطع شدن کامل ارتباط این سیم کارت ها خبر داده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mehdi_peymaei
    mehdi_peymaei | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

    گناه مردم چیه این دفترات خدماتی شما سرشون با جای دیگشون پنالتی میزنه چجوری بدون هویت شما سیمکارت میفروشین اون اول فقط سریع پول و بگیرین یعدش بدبختیش میشه مال مردم برید به کارمندای خودتون گیر بدید جای اینکه هواسشون به دوست پسرشون باشه هواسشون و جمع کنن مشخصات مالک و درست ثبت کنن?

  • @Deep_App
    @Deep_App | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

    تا توانی ارتباطی متصل ساز/قطع آن هنر نمی باشد ?

  • حسن
    حسن | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

    الان سه ساله میگن قطع میکنن خو قط کنین دیگه

  • Ali.T
    Ali.T | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

    غلط کرد
    این پنجمین باره تاریخ قطع این سیم کارتا رو به تعویق میندازن
    من نمیدونم یا بلد نیستن قطع کنن یا سود این سیم کارتا براشون زیاده دلشون نمیاد
    به هرحال چیزی که مشخصه اینه یه روز صبح بیدار میشه اعصابش خورده میگه فردا قطع میکنیم یه روز دیگه خوشحاله میگه یه ماه دیگه قطع میکنیم
    خدا فقط اراده بده بهشون همین

مطالب پیشنهادی