ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیروزی 168 میلیون دلاری؛ نتیجه شکایت LG از تولیدکنندگان هدفون های تقلبی

لوازم الکترونیکی تقلبی می تواند برای کمپانی های سازنده مشکل ساز باشد. محصولات غیر اصلی نه تنها سبب ضرر و زیان رساندن به خریداران می شوند بلکه به نام و شهرت برندها نیز ضربه خواهند ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

لوازم الکترونیکی تقلبی می تواند برای کمپانی های سازنده مشکل ساز باشد. محصولات غیر اصلی نه تنها سبب ضرر و زیان رساندن به خریداران می شوند بلکه به نام و شهرت برندها نیز ضربه خواهند زد. در همین رابطه خبر می رسد ال جی در آخرین جدال خود با کالاهای تقلبی توانسته است به پیروزی 168 میلیون دلاری دست یابد.

ال جی سال گذشته دادخواهی را تسلیم دادگاه فدرال کرد که طی آن از 17 شرکت گوناگون برای ساخت، توزیع، قاچاق و فروش محصولاتی شبیه به هدفون های LG Tone شکایت کرده و درخواست غرامتی 200 میلیون دلاری را داد.

با وجود آنکه دادگاه فدرال به رقمی کمتر از آنچه ال جی انتظار داشت رأی داد اما همین پیروزی نیز موفقیتی بزرگ در مسیر مبارزه با کالاهای تقلبی بوده است. کره ای ها ادعا می کننند که شکواییه آنها خود می تواند باعث کاهش قابل توجه تلاش کمپانی ها برای ساخت محصولات جعلی شود.

در همین رابطه «چانگ ما»، مدیر ال جی الکترونیکس موبایل آمریکا اعلام کرد:

با وجود آنکه پیروزی ما در آخرین نبرد با محصولات تقلبی واضح و آشکار است، ما کماکان هوشیار و گوش به زنگ خواهیم بود. ما هیچگاه کوتاه نخواهیم آمد، کسانی که گجت های جعلی و مشابه با محصولات ما بسازند باید منتظر عکس العمل های قانونی و شدید ما باشند.

گفتنی است ال جی در نمایشگاه CES 2017 از هدست های سری LG Tone رونمایی کرده بود. با وجود آنکه کره ای ها در اظهارات خود به مدل به خصوصی اشاره نکرده اند اما امیدوار هستند که نمونه های جعلی تجربه خریداران بد شانس را نسبت به محصولات این شرکت خراب نکرده باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

    اوه... پس این هدفون های بیسیم الجی که در ایران هستند و قیمت مناسبی هم در مقایسه با برندهای دیگه مثل سامسونگ و سونی و ... دارند ممکنه کلاً فیک باشن؟ ?

  • jafariiii bagher
    jafariiii bagher | ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

    خیر الجی تو ثابت شده ای
    هدست های بنچل دیگران نمیتونه تو رو پیش دوستدارانت خراب کنه

    • Mohammad Reza Baghban
      Mohammad Reza Baghban | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

      عزیز دل ، بحث اینکه هدفون های بنجل دیگران در ظاهر مشابه و با برند ال جی عرضه میشده و تنها بحث اسکی رفتن در ظاهر نیستش.

مطالب پیشنهادی