ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر پارسی جو: جستجوگر بومی اقتصاد اینترنتی کشور را 600 درصد رشد می دهد

امیرعلی خیراندیش، مدیر اجرایی جستجوگر بومی «پارسی جو» با اشاره به نقش موتورهای جستجو در اقتصاد و کسب و کار، اعلام کرد «جستجوگر ایرانی قادر است در سال های آینده افزایش 600 درصدی را در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

امیرعلی خیراندیش، مدیر اجرایی جستجوگر بومی «پارسی جو» با اشاره به نقش موتورهای جستجو در اقتصاد و کسب و کار، اعلام کرد «جستجوگر ایرانی قادر است در سال های آینده افزایش 600 درصدی را در اقتصاد اینترنتی کشور به وجود آورد.»

خیراندیش گزارش اخیر مؤسسه تحقیقات BCG را مطرح کرده و می گوید:

گوگل در سال 2015 با کمک به محقق شدن فعالیت های اقتصادی آمریکا، بیش از 165 میلیارد دلار درآمدزایی کرده، و به عبارتی 75 درصد ارزش اقتصادی تولید شده مبتنی بر اینترنت در آمریکا در سال مذکور توسط گوگل بوده است.

مدیر اجرایی جستجوگر بومی در ادامه گفت «بر اساس گزارش BCG، اقتصاد مبتنی بر اینترنت در ایران در سال 2015 به 0.8 درصد رسیده» و افزود «در صورت حمایت کاربران ایرانی، پارسی جو این توانایی را دارد که اقتصاد اینترنتی کشور را طی پنج سال آینده با رشد 600 درصدی مواجه کند.»

خیراندیش در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت «طبق آمار رسمی گوگل، کاربران ایرانی رتبه پنجم جهانی را برای استفاده از این موتور جستجو در اختیار دارند» که با مقایسه جمعیت کشور ایران و دیگر کشورها «ایران در رتبه اول استفاده از گوگل در جهان قرار دارد، و این موضوع نشانگر وابستگی شدید ایرانیان به گوگل است.»

مدیر پارسی جو ضمن اشاره به پیچیدگی و دشواری راه اندازی موتور جستجو و همت و تلاش «برجسته ترین نخبگان کشور» در این راه، گفت «زمان آن رسیده که کاربران ایرانی از این جویشگر بومی حمایت کنند تا مردم کشور خودمان از منافع مالی و شغلی آن بهره ببرند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • mehdy_bdb
    mehdy_bdb | ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

    پارسی جو☺☺☺ چیز دیگه ای پیدا نکردن

  • محمد امین
    محمد امین | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

    میلیارد ها تومن هزینه بشه که به مردم دنیا وصل شیم خب که چی بشه این بیشتر عقب موندم می کنه این کارا آخرش تو طولانی مدت یک بر گشت سرمایه داره باعث میشه چهارتا جوون شغل داشته باشند میلاد ها تومن خرج کنیم که شرکت هایی مثل فیسبوک و... غیره پولدار تر شن و امیکا قوتر شه تا بیشتر عقب موندم کنه تا نه تونیم روی پاهای خودمون واسیم آخرش هم حرف از پیشرفت کشور که در نهایت پیشرفت و قدرتمند تر شدن مردم بزنیم بعدش شما از یک نفر نقل قول کنی آدمی که ارزش وجودی خوبی تو خودش ندید به کشورش علاقه مند بشه بعدش هم برای خودش بهونه چینی کنه از کشورش بره فکر کنم اگه اینجوری بود همون بهتر اینترنت تو کشور نداشتیم تا آدم های مثل شما باعث عقب موندگی نشن چین ژاپن و... غیره ببین چه جور پیشرفت کردند هر کشور با توجه به وضعیت خودش می تونه پیشرفت کنه فرض کن مردم این کشور تفکرات آدم های مثل شما رو داشتند الام حرفی زدی یعنی عقب موندگی

  • molavy
    molavy | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

    من گذاشتم پیشفرض مرورگرم. ولی فقط تو فارسی خوب جواب میده. تو انگلیسی که بیشتر جستجوی منه خیلی ضعیفه

    • Hamid
      Hamid | ۲۸ آبان ۱۳۹۸

      کمر گوگل شکست

  • Behtash
    Behtash | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

    مشکل این جا از مسوولین ما نشات میگیره . از کسایی که هیچ دانشی در مورد ساختارهای سیستم ها ندارند و میاند میشند فلان سمت ارتباطات . نمیدونند کرالر چی هست . نمیدونند ای پی آی چی هست . کار پارسی جو و امثالهم دقیقا مثال رنگ کردن کلاغ و جای طوطی به مسوولین بی مسوول فروختن هست . اومدن از ای پی ای گوگل استفاده کردن و رنگش کردن و خوشگلش کردن و جای کرالر دارند میندازند به مسوولین و متاسفانه سایت هایی که ادعای کار در تکنولوژی ایران رو دارند مثل همین دیجیاتو تبلیغات می کنند براشون . نمیدونم مگه گوگل چشه ؟ چرا به جای اختراع دوباره چرخ نمیاند فرهنگ استفاده از چرخ رو به مردم آموزش بدند ؟؟! چرا سعی نمیکنند یکم اینترنت رو قوی تر کنند که مردم بتونند دانششون رو ار طریق سایت های بزرگ آموزشگاهی مثل ام آی تی بالا ببرند ؟

    • abbasalim
      abbasalim | ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

      پارسی جو خودش پویشگر وب داره و انصافا داره خوب کار میکنه . ما که دانشگاه یزد دانشجو بودیم بیسش اونجا بود واستاد ما دانشجو هایی که تو برنامه نویسی پیشرفته کارشون خوب بود رو انتخاب میکرد و به گروه ملحقشون میکرد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی