ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن ایران صدا+؛ پخش زنده و آرشیو اینترنتی رادیوی ایران

این که رادیو گوش کردن اکثر مردم به زمان رانندگی یا برگزاری مسابقات ورزشی محدود شده چیز خیلی عجیبی نیست. دسترسی به رسانه های تصویری آنقدر راحت و آسان شده که کمتر کسی زمانش را صرف ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

این که رادیو گوش کردن اکثر مردم به زمان رانندگی یا برگزاری مسابقات ورزشی محدود شده چیز خیلی عجیبی نیست. دسترسی به رسانه های تصویری آنقدر راحت و آسان شده که کمتر کسی زمانش را صرف گوش سپردن به برنامه های به ظاهر ملال آور رادیویی می کند.

با این حال برنامه های رادیویی هم طرفداران خاص خود را دارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، با اپلیکیشن امروز «ایران صدا+» امکان شنیدن برنامه های زنده رادیوی ملی و دسترسی به برنامه های آرشیو شده را در موبایل و تبلت هایتان خواهید داشت.

ایران صدا+ یک سرویس آنلاین است که برای انجام کارش به اتصال دائم اینترنت نیاز دارد. بنابراین در آن امکان جستجوی برنامه ها روی موج FM را ندارید. مسلما برای استفاده کننده از اپلیکیشن این موضوع یک نکته منفی است، خصوصا زمانی که آنتن به میزان کافی قوی نباشد.

ولی خوشبختانه به لطف پشتیبانی خوب سرورها ایران صدا+ با اینترنت های ضعیف هم مشکلی ندارد و برای پخش نیز حجم زیادی مصرف نمی کند. 14 مورد از مهم ترین شبکه های رادیویی سراسری را می توانید با این اپلیکیشن به طور زنده و با صدایی بسیار واضح و شفاف گوش بدهید.

اتصال دائمی ایران صدا+ به اینترنت مزیت بزرگی دارد، و آن هم گوش دادن به برنامه های آرشیو شده رادیوست. می توانید برنامه ای که نیم ساعت پیش پخش شده و از دستش داده اید را دوباره در ایران صدا+ گوش کنید. حتی می توانید پا را فراتر گذاشته و از طریق تقویم به برنامه های ماه قبل برگردید.

به جز این مزیت، یکی دیگر از قابلیت های خوب ایران صدا+ توضیح متنی برنامه های رادیوست. مثلا موقع گوش دادن به اخبار می دانید که طول برنامه چند دقیقه خواهد بود، یا برای ارتباط با یک شبکه رادیویی شماره تلفن و پیامک آن در اختیارتان قرار می گیرد.

با این حال نکته ای که می تواند شما را از کار با اپلیکیشن دلسرد کند رابط کاربری آن است که برای انجام دستورات کندی محسوسی را در آن شاهد هستید. ظاهرا تیم رسانه نوین رادیو برای طراحی رابط کاربری اپلیکیشن موبایل هیچ گونه بهینه سازی انجام نداده و نسخه تحت مرورگر ایران صدا را عینا در موبایل بارگذاری می کند. بنابراین مشکل کندی آن سبب شده که نتوانید از رابط کاربری زیبا و مرتب اپلیکیشن لذت ببرید.

امیدواریم که تیم توسعه دهنده در آپدیت بعدی بهبود این رابط کاربری سنگین را هم در برنامه هایش داشته باشد. در مجموع ایران صدا+ اگر چه اپلیکیشن رادیوی کاملی نیست، اما در همین سطح هم می تواند برای علاقه مندان به برنامه های رادیویی مفید و کاربردی باشد، خصوصا برای آن هایی که فرصت دنبال کردن برنامه های زنده را ندارند و می خواهند که به برنامه های مورد علاقه شان سر فرصت مناسب گوش بدهند.

ایران صدا+ را می توانید از اپ استور، گوگل پلی و کافه بازار برای موبایل دانلود کنید. همچنین از طریق تمام مرورگرها امکان استفاده از نسخه تحت وب آن را هم دارید.

ایران صدا+

ایران صدا+

سازنده: رسانه نوین رادیو قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2.3 / 1.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی