ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تایید شد: نسل سوم ساعت هوشمند سونی به Android Wear 2.0 آپدیت نمی شود

گوگل اواخر هفته گذشته رسماً نسخه دوم سیستم عامل پوشیدنی اندروید را معرفی کرد و در کنار آن مجموعه ای از ساعت های هوشمند جدید و همینطور لیستی از به روز رسانی ها را اطلاع ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

گوگل اواخر هفته گذشته رسماً نسخه دوم سیستم عامل پوشیدنی اندروید را معرفی کرد و در کنار آن مجموعه ای از ساعت های هوشمند جدید و همینطور لیستی از به روز رسانی ها را اطلاع رسانی نمود.

با وجود حضور انواعی از ساعت های هوشمند موتورولا، ایسوس و غیره در این لیست، نامی از برند پرطرفدار سونی به چشم نمی خورد و این مسئله نگرانی هایی را در دل کاربران SW3 که در سال 2014 عرضه شده ایجاد کرد.

کمپانی ژاپنی حالا عدم ارائه به روز رسانی Android Wear 2.0 برای جدیدترین ساعت هوشمندش را تایید کرده است. اگر سری به صفحه رسمی این محصول در وب سایت سونی بزنید، در پایین صفحه نکته ای خودنمایی می کند که اشاره دارد «SW3 حداکثر از Android Wear 1.5 پشتیبانی کرده و به نسخه 2.0 به روز رسانی نمی شود».

آپدیت نشدن ساعت مذکور اتفاق چندان غیر منتظره ای نیست چرا که  سه سال از عرضه آن سپری شده و سونی در این مدت ساعت هوشمند جدیدی را ارائه نکرده است. هرچند می توان پیش بینی کرد که به زودی نسل چهارمی در کار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alex
    alex | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

    کم کم دلم تایزن میخواد

مطالب پیشنهادی