ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ZTE یک موبایل مجهز به گیگابیت LTE را به MWC 2017 می آورد

شاید الان زمان مناسبی نباشد که از فناوری 5G صحبت کنیم ولی کمپانی ZTE قصد دارد دنیا را یک گام به سوی 5G نزدیک تر کند و در کنگره جهانی موبایل، یکی از اولین موبایل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

شاید الان زمان مناسبی نباشد که از فناوری 5G صحبت کنیم ولی کمپانی ZTE قصد دارد دنیا را یک گام به سوی 5G نزدیک تر کند و در کنگره جهانی موبایل، یکی از اولین موبایل های مجهز به گیگابیت LTE را معرفی کند.

این تلفن همراه که ZTE Gigabit Phone نام دارد، توانایی اجرای تصاویر واقعیت مجازی 360 درجه و ویدیوهای 4K را داشته و به حافظه ابری متصل است. نام موبایل جدید چینی ها به درستی با کارایی اصلی اش، همخوانی دارد.

اولین دستگاه هایی توانایی پشتیبانی از گیگابیت ال تی ای را دارند، سال گذشته معرفی شدند. کوالکام به اریکسون، نت گیر و تل استرا (بزرگ ترین اپراتور استرالیا) ملحق شد تا یک هات اسپات موبایل با توانایی سرعت دانلود 1 گیگابیت بر ثانیه را ارائه دهد.

اوایل سال جاری میلادی، کوالکام مودم X16 خود را که در چیپ اسنپدراگون 835 گنجانده شده معرفی کرد، قابلیت پشتیبانی از شبکه مذکور را هم به چیپ های خود افزود. مودم پیشین با نام X12 تا حداکثر سرعت 600 مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می کرد.

ZTE همه اطلاعات مربوط به گیگابیت فون را برای MWC نگه داشته و قرار نیست تا زمان رونمایی، اطلاعات دیگری در دسترس مان قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی