ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل پرچمدار Honor 8 Pro در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی خواهد شد

با توجه به گزارش های اخیر، هوآوی برای معرفی موبایلی جدید تحت برند آنر در کنگره جهانی موبایل 2017 آماده می شود. این دستگاه هوشمند، Honor 8 Pro نامیده شده و مدل بین المللی Honor ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

با توجه به گزارش های اخیر، هوآوی برای معرفی موبایلی جدید تحت برند آنر در کنگره جهانی موبایل 2017 آماده می شود. این دستگاه هوشمند، Honor 8 Pro نامیده شده و مدل بین المللی Honor V9 به شمار می رود (که قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر در کشور چین رونمایی شود).

برخلاف مدل استاندارد Honor 8 و نیز Honor 8 Lite، که موبایل هایی میان رده بودند، Honor 8 Pro قرار است در نقش پرچمداری تازه وارد بازار شود. آنر 8 پرو که از چیپست هشت هسته ای کایرین 960 به عنوان قلب تپنده بهره می برد، به نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن QHD مجهز شده و به صورت پیش فرض از اندروید 7 نوقا بهره می برد.

از دیگر مشخصات دستگاه می توان به 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 3900 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. به نظر می رسد که دستگاه به دوربین دوگانه و 12 مگاپیکسلی مدل استاندارد آنر 8 تجهیز شده و اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی جای گرفته است.

انتظار می رود که آنر 8 پرو، از نظر ظاهری شباهت کامل به V9 داشته باشد که تصویر آن پایین تر قرار گرفته است؛ با این همه مسلماً خبری از لوگوی «China Mobile» در پشت دستگاه نخواهد بود. بنابر گزارش ها، این موبایل پرچمدار در ماه مارس به بازار عرضه می شود اما هنوز تکلیف عرضه آن در آمریکای شمالی مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • iman.sh
    iman.sh | ۲۹ بهمن ۱۳۹۵

    بله.دوربین ۳۹۰۰میلی امپری ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی