ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ یگانه منجی گاتهام

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Batman: Arkham Underworld

شاید تعجب کنید ولی تمام عناوین هفت سنگ این هفته می توانستند به نوعی مرتبط با بتمن باشند. بعد از درخشش این شخصیت محبوب با فیلم The LEGO Batman Movie، کمپانی معروف Warner Bros طی چند روز تصمیم به عرضه بازی هایی با محوریت این شخصیت روی تلفن های هوشمند گرفت تا علاقه مندان به شوالیه تاریکی یکی از به یادماندنی ترین هفته های زندگی خود را پیش رو بگذارند.

ولی خوب چون می خواستیم سبک های متفاوتی را پوشش بدهیم، بنابراین تنها به انتخاب دو تا از آن ها روی آوردیم. Batman: Arkham Underworld یکی از همین بازی ها است. عنوانی که عکس همیشه، نقش خلافکاران را به شما داده و باید با تیم خود به بقیه نشان دهید رئیس کیست. بد نیست بدانید Arkham Underworld نزدیک به شش ماه پیش برای آی دیوایس ها عرضه شد و حالا دارندگان دستگاه های اندرویدی قابلیت تجربه آن را دارند.

Batman: Arkham Underworld

Batman: Arkham Underworld

سازنده: Warner Bros. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 869 مگابایت زبان:

Stormborne 2

بزرگترین برگ بنده قسمت ابتدایی Stormborne گرافیک خوبش نسبت به حجم پایین آن بود؛ المانی که شاید ابتدا جذاب باشد ولی به تنهایی نمی تواند یک تجربه فراموش نشدنی به بازیکن ها هدیه بدهد. متاسفانه گیم پلی ساخته Influsion Inc با وجود ذات جالب خود چندان شما را به چالش نمی کشید و طبیعتا همین مسئله هم زیبایی جنگ های این اپلیکیشن را کاهش می داد.

نخستین المانی که هنگام تجربه قسمت دوم Stormborne به آن پی می برید، مبارزات به مراتب سخت نسبت به گذشته است؛ توسعه دهنده از اشتباهات گذشته درس گرفته و می خواهد طعم خونین نبردهای تن به تن را را به بازیکن ها بچشاند. البته مشابه ساخته پیشین آن ها، برای Stormborne 2 هم باید شاهد آپدیت های گوناگونی باشیم ولی خوب با توجه به حجم پایین، گرافیک مناسب و گیم پلی نسبتا جذاب بد نیست نیم نگاهی به این عنوان داشته باشید.

Stormborne 2

Stormborne 2

سازنده: Influsion Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 99.8 مگابایت زبان:

The LEGO Batman Movie Game

کمپانی Warner Bros چند ماهی است که سیاستی مثبت را پیش گرفته و با اکران بعضی از فیلم های مهم خود اپلیکیشن های آن ها را هم عرضه می کند تا ضمن تبلیغات، بازیکن ها یک تجربه نسبتا سرگرم گننده داشته باشند. The LEGO Batman Movie Game را می توانیم ادامه دهنده همین سیاست بنامیم. عنوانی الهام گرفته از انیمیشن معروف The LEGO Batman Movie که هفته گذشته روی پرده های سینما رفت و امتیازات خیلی خوبی هم گرفت.

با The LEGO Batman Movie Game شاهد سبک های Runner و ریتمیک هستیم. یعنی با یکی از حالت های گیم پلی، شما نقش شخصیت های دنیای بتمن را داشته و همانند بقیه عناوین Runner، باید با پرش یا حرکت به جهت های مختلف بیشترین امتیازات ممکن را به دست بیاورید. اما قسمت ریتمیک؛ اینجا هم مشابه Piano Tiles روی ریتم هایی که فرود می آیند کلیک کنید. به همین سادگی!

The LEGO Batman Movie Game

The LEGO Batman Movie Game

سازنده: Warner Bros. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 590 مگابایت زبان:

Raft Survival Simulator

دیده اید بعضی اپلیکیشن ها خیلی ناگهانی می آیند و به سرعت طرفداران زیادی پیدا می کنند؟ Raft Survival Simulator هم یکی از همین بازی ها است. عنوانی که شاید با تماشای اسکرین شات هایش خیلی ترغیب به تجربه آن نشوید ولی این گونه که امتیازات بازیکن ها نشان می دهد بعد از انجام ساخته Raft Survival Simulator متوجه اشتباه خود خواهید شد. عنوانی ماجراجویی/شبیه سازی که شما را به یک ناکجا آباد بین آب های خروشان فرستاده و حالا جدا از ساخت وسیله های مختلف برای زنده ماندن، باید مراقب حمله کوسه ها باشید.

Raft Survival Simulator

Raft Survival Simulator

سازنده: Raft Survival Simulator قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 35.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • adhamseidan
    adhamseidan | ۱ اسفند ۱۳۹۵

    ?????✌

مطالب پیشنهادی