ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه مشکل فریم ریت پایین بازی ها در ویندوز را برطرف کنیم؟

می توان گفت که بخشی از زیبایی بازی های AAA به جزئیات گرافیکی، مدل کارکترها، شیدرها و... مربوط می شوند. با این حال برخی گیمرها به دلیل برخورداری از سیستم های ضعیف قادر به درک چنین ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

می توان گفت که بخشی از زیبایی بازی های AAA به جزئیات گرافیکی، مدل کارکترها، شیدرها و... مربوط می شوند. با این حال برخی گیمرها به دلیل برخورداری از سیستم های ضعیف قادر به درک چنین زیبایی هایی نیستند.

گیمرها بیش از هر زمانی در حال انجام بازی های ویدیویی روی رایانه هایی مجهز به ویندوز 10 هستند. این در حالی است که بیشتر آن ها قادر نیستند تا به صورت کامل از قدرت سیستم هایشان بهره بگیرند. فرآیندهای خاص ویندوز به صورت پیش فرض می تواند به طور جدی پتانسیل عملکرد رایانه شما را در هنگام بازی محدود نماید.

چند اقدام لازم و آشکار وجود دارد که باید پیش از حل مشکل فریم دهی به انجام آن ها بپردازید. قبل از اینکه رابطه بین سخت افزار و نرم افزار را به درستی تنظیم کنیم، بهتر است که این عوامل را از سر راه برداریم تا نه فقط به فریم ریت بالا برسیم، بلکه کامپیوتر را به سطح استاندارد نزدیک کنیم.

ادامه این متن را از ویجیاتو بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱ اسفند ۱۳۹۵

    با اینکه گیمر نیستم ولی این ترفند ها محدود به بازی نمیشن و اکثرشون میتونن در هر کار با نیاز پردازشی بالا مورد استفاده قرار بگیرن

  • vahid ahmadi
    vahid ahmadi | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

    عالی بود ممنون

مطالب پیشنهادی