ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نماینده انحصاری برند لوازم خانگی «میدیا» در ایران معرفی شد

گروه میدیا در مراسمی که امروز، یکم اسفند 1395 با حضور اصحاب رسانه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، بازرگانی بانیان الکترونیک را به طور رسمی به عنوان نماینده انحصاری لوازم خانگی برند میدیا اعلام کرد. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

گروه میدیا در مراسمی که امروز، یکم اسفند 1395 با حضور اصحاب رسانه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، بازرگانی بانیان الکترونیک را به طور رسمی به عنوان نماینده انحصاری لوازم خانگی برند میدیا اعلام کرد.

در این مراسم، شهریار امیری، رییس هیئت مدیره بازرگانی بانیان الکترونیک، ضمن ابراز خشنودی از شروع این همکاری، درباره محصولات انتخاب شده این برند برای ورود به بازار ایران بر این نکته تاکید داشت که در گزینش محصولات، هم به لحاظ کیفیت و هم تنوع مدل ها، نهایت تلاش بر برآورده کردن نیازهای مصرف کننده ایرانی بوده است.

مدیر کل منطقه ای میدیا در خاورمیانه، «الویس وانگ» پس از تشکر از مدیران مجموعه بازرگانی بانیان الکترونیک، این همکاری را ارزشمند و دوستانه توصیف کرد. وی همچنین ایران را بازاری مهم در منطقه خواند و ادامه داد: «میدیا در سراسر جهان خود را وقف خلق سبک زندگی راحت تر و آسوده تر برای مردم کرده است و امروز امید دارد با شروع این همکاری بتواند در جهت رضایت مشتریان ایرانی گام های موثری بردارد.»

در ادامه، بانیان سرویس الکترونیک (واحد تخصصی خدمات پس از فروش بانیان) معرفی شد. این واحد عهده دار کلیه خدمات نصب، تعمیر و ارائه قطعات و ملزومات لوازم خانگی میدیا در کنار کولرهای گازی این شرکت است و بر اساس گفته ها، در حال حاضر بیش از 340 نماینده فعال در سراسر کشور دارد. 

میدیا یک شرکت بین المللی بزرگ به حساب می آید که در سال ۱۹۶۷ تاسیس شده و دفتر مرکزی اش اکنون در کشور چین است. میدیا در حال حاضر 21 کارخانه و 260 انبار و مرکز حمل و نقل در سراسر جهان دارد. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی