ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

2017 یکی از شگفت انگیزترین سال های تاریخ اکس باکس خواهد بود

همراه با عرضه «قوی ترین کنسول بازی که در تاریخ ساخته شده»، مایکروسافت قصد دارد بازی های انحصاری بسیار بیشتری در سال 2017 نسبت به سال پیش منتشر کند. به گفته «فیل اسپنسر» مدیر تجارت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

همراه با عرضه «قوی ترین کنسول بازی که در تاریخ ساخته شده»، مایکروسافت قصد دارد بازی های انحصاری بسیار بیشتری در سال 2017 نسبت به سال پیش منتشر کند.

به گفته «فیل اسپنسر» مدیر تجارت اکس باکس مایکروسافت، عناوین متعدد و بزرگتری همراه با پروژه اسکورپیو عرضه می شوند.

اسپنسر با اشاره به بازی های قبلاً معرفی شده «Sea of Thieves» و «State of Decay 2» و «Crackdown 3» به کاربرانش وعده می دهد که منتظر عناوین بسیار بیشتری در نمایشگاه E3 2017 باشند.

ما در تلاشیم تا بزرگترین مجموعه بازی های قابل بازی تاریخ را روی کنسول اکس باکس وان فراهم کنیم و به همین دلیل است که روی سرویس Backwards Compatibility تاکید زیادی داریم.

با طیف گسترده ای از بازی های انحصاری که در راه است و همینطور پیشرفت های بی پایانی که به مرور در شبکه اکس باکس لایو اعمال می شود و به خصوص عرضه پروژه اسکورپیو، سال 2017 یکی از شگفت انگیزترین دوران ها برای اکس باکس وان و ویندوز 10 خواهد بود.

گفتنی است رویداد اختصاصی مایکروسافت در E3 2017 یکشنبه بیست و یکم خرداد ماه سال 1396 برگزار می شود و به احتمال زیاد با نام و شمایل و همینطور مشخصات سخت افزاری دقیق کنسول مورد انتظار اسکورپیو آشنا خواهیم شد.

شاید به خواندن این خبرها علاقمند باشید:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sackboy
    sackboy | ۱ اسفند ۱۳۹۵

    این الان خبر بود؟!! هیچی نداشت که!!! صرف این که اسپنسر یه جمله ای گفته دال بر این نمی شه که سال 2017 سال شگفت انگیزی برای xbox باشه. کاری که اسپنسر این روزا زیاد می کنه جمله گفتنه!
    به شخصه، قبول دارم که اسکورپیو یه برگ برنده برای xbox ه. ولی فکر می کنم مایکروسافت یه کم زیادی روش حساب باز کرده. صرف وجود سخت افزار قدرتمند چیز جدیدی نیست. و چیزی که کنسول رو ارزشمند می کنه (خصوصا تو این نسل) کمتر به سخت افزار برمیگرده. همین الانش ps4 pro قیمت بالایی داره و خیلی از کنسول بازا طرفش نمیرن. دیگه قیمت اسکورپیو که بماند.

    • Dexter Morgan
      Dexter Morgan | ۲ اسفند ۱۳۹۵

      تا وقتی که رونمایی نشده باشه نمیشه نظر داد ولی اتفاقا سخت افزار خیلی مهمه و از نظر نرم افزاری هم که برتری با ایکس باکسه... دلیل اینکه کمتر کسی سمت پرو میره اینه که هیچ چیز خاصی نداره و حتی ۴k واقعی هم نداره

مطالب پیشنهادی