ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ WaveUp؛ راهی آسان برای روشن کردن صفحه نمایش دیوایس های اندرویدی

با عرضه ی تلفن هوشمند ال جی جی 2 بود که این کمپانی اقدام به معرفی قابلیتی به نام Knock On روی دیوایس خود کرد. قابلیتی جذاب که با استفاده از آن قادر بودید با دو بار ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۸

با عرضه ی تلفن هوشمند ال جی جی 2 بود که این کمپانی اقدام به معرفی قابلیتی به نام Knock On روی دیوایس خود کرد. قابلیتی جذاب که با استفاده از آن قادر بودید با دو بار ضربه زدن روی صفحه ی نمایش، تلفن همراه تان را روشن نمایید. توسعه دهندگان مختلف به مرور با الگوبرداری از این قابلیت شروع به عرضه ی اپ هایی مشابه روی دستگاه های دیگر کردند.

اگر دلتان نمی خواهد از دکمه ی فیزیکی برای روشن کردن صفحه ی نمایش خود استفاده کنید، امروز قصد داریم اپلیکیشن ویژه ای را در رابطه با همین موضوع برایتان معرفی نماییم. به تازگی در فروشگاه گوگل پلی نرم افزار جالبی به نام WaveUp منتشر شده است.

این اپلیکیشن یک کار ساده بیشتر انجام نمی دهد؛ با نصب آن و انجام تنظیمات مربوطه هنگامی که دست خود را از مجاورت حسگر دستگاه هوشمندتان رد کنید، صفحه ی نمایش به صورت خودکار روشن خواهد شد. اما شاید از خود بپرسید این کار چه اهمیتی دارد؟

مطمئناً دلتان نمی خواد برای دیدن ساعت از دکمه ی فیزیکی استفاده و اقدام به روشن کردن صفحه ی نمایش تلفن هوشمند خود کنید. بنابراین می توانید با فعال کردن حالت Wave از طریق این برنامه تنها با رد کردن دست تان از مجاورت سنسور دستگاه همراه، صفحه ی نمایش آن را روشن نمایید.

WaveUp با وجود ساده بودن دارای تنظیمات متنوعی است. با فعال کردن گزینه ی Pocket mode، هنگامی که تلفن هوشمندتان را از جیب در آورید، صفحه ی نمایش به صورت خودکار روشن خواهد شد. همچنین با استفاده از گزینه ی Lock Screen زمانی که سنسور تلفن هوشمند به مدت 1 ثانیه پوشیده شود، صفحه ی نمایش خاموش می شود.

البته می توانید این مدت زمان را با مراجعه به تنظیمات اپلیکیشن ثانیه تغییر دهید. روشن کردن گزینه ی Vibrate before locking نیز سبب می شود تا با یک لرزش کوتاه از خاموش شدن صفحه ی نمایش دستگاه همراه تان با خبر شوید و در صورت لزوم جلوی آن را بگیرید.

اگر چه اپلیکیشن WaveUp ساده است، اما باعث می شود به راحتی و با استفاده از سنسور به کار رفته در تلفن همراه خود صفحه نمایش را روشن و از فشردن پیاپی روی دکمه ی پاور خودداری نمایید. علاوه بر این قادر هستید کدهای متن باز اپلیکیشن فوق را در وبسایت GitHub مشاهد نمایید.

WaveUp

WaveUp

سازنده: juanitobananas قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۴ اسفند ۱۳۹۵

    این قابلیت خیلی وقته تو رام های ساسمونگ بصورت پیشفرض وجود داره اسمشم Smart WAkeup هستش

  • hooman dual man
    hooman dual man | ۳ اسفند ۱۳۹۵

    ما اکسپریا زد3 پلاس دارا که راحتیم
    با دوبار ضربه زدن صفحه روشن میشه و بلعکس خاموش میشه!

    من نوت 4 هم دارم قابلیت رد شدن دست از کنار سنسور رو داره ولی خوب نیست چون گاهی دستم بصورت ناخواسته صفحه رو روشن میکنه

  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۱ اسفند ۱۳۹۵

    اگر گوشیتون امولد باشه میتونین با ایکسپوزد ناک کود رو استفاده کنین

  • | ۱ اسفند ۱۳۹۵

    خوبه ،ولی اگه باطری زیاد مصرف نکنه

مطالب پیشنهادی