ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی High Risers؛ بالا

مهمترین علت موفقیت High Risers، پوشش یکی از بزرگترین نقاط ضعف عناوین اسمارت فون ها است. برای فهم این جمله بگذارید سوالی را بپرسیم؛ از بین بازی هایی که تا حالا انجام داده اید، کدام ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

مهمترین علت موفقیت High Risers، پوشش یکی از بزرگترین نقاط ضعف عناوین اسمارت فون ها است. برای فهم این جمله بگذارید سوالی را بپرسیم؛ از بین بازی هایی که تا حالا انجام داده اید، کدام یک را همچنان دارید؟ متاسفانه خیلی از اپلیکیشن های تلفن های هوشمند با مشکلات «کمبود محتویات» دست و پنجه نرم می کنند و این که بعد از چندین ساعت خیلی از آن ها را پاک می کنیم هم عمدتا به همین مسئله مرتبط است.

چون توسعه دهندگان به این قسمت توجه چندانی ندارند و بنابراین نمی توانند جذابیت ساخته خود را حفظ نمایند. تمام بخش ها دست به دست هم داده اند تا یک تجربه خوب داشته باشید اما به علت المان های اندک دست از انجام اپلیکیشن می کشید؛ یعنی آن ها نیمه راه را به درستی می آیند، بعد عنوان شان را رها می کنند. ولی Kumobius با بازی خود نه تنها روزها وقت شما را خواهد گرفت بلکه حتی می تواند سطحی متفاوت برای بازی های تلفن های هوشمند تعیین کند.

مکانیزم های گیم پلی High Risers خیلی ساده هستند و از این دیدگاه ساخته استودیوی Kumobius را می توانیم از مینیمالیسم ترین عناوین اسمارت فون ها بنامیم. اینجا تنها یک وظیفه دارید؛ روی صفحه اسمارت فون کلیک کنید تا شخصیت اصلی پریده و به نقطه های بالایی برسد. بنابراین تا جایی که می توانید پیش رفته و به بیشترین طبقه ممکن برسید. خیلی ساده نشد؟

پس چالش هایش کجا هستند؟ توسعه دهنده برای سختی عنوانش از دو المان متفاوت کمک گرفته که یکی از آن ها دیوارهای طبقات است. دونده داستان خودش با سرعت نسبتا زیادی حرکت نموده و تنها هنگام اثبات با این دیوارها مسیرش را عوض می کند. پس با نبود هیچگونه راهبندی [اسکرین شات بالا را ببینید] افتاده و باید از ابتدا دست به پرش های متوالی بزنید.

برای خرید محیط های متفاوت یا شخصیت های گوناگون باید ابتدا 100 سکه به دست آورده و سپس وسیله های مختلف بخرید. فقط فراموش نکنید که این قسمت کاملا شانسی است. یعنی این که کدام آیتم را به دست می آورید، مشخص نیست.

دومین قسمت جالب مکانیزم های گیم پلی، طراحی استثنایی منطقه ها [طبقات مختلف] است. علت این که هم ابتدای مطلب گفتیم High Risers لولی جدید برای بازی های اسمارت فون به حساب می آید، همین بود. جدا از جایگذاری درست دیوارها برای طبقات، شما طی یک دقیقه شاهد چندین چالش متفاوت هستید. همان لحظه که احساس می کنید ساخته Kumobius رنگ خستگی به خود گرفت، سازنده با المانی جالب شما را ترغیب به ادامه انجام عنوانش می کند.

حرف هایمان را اینگونه به پایان می رسانیم میان بازی های رکوردی که بعد از چند ساعت جذابیت شان را از دست می دهند، عناوینی همانند High Risers می توانند با مکانیزم های خوب گیم پلی و طراحی مناسب چالش ها برای مدت ها شما را سرگرم کنند. بنابراین پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن کم حجم را از دست نداده و به میلیون ها مخاطب High Risers بپیوندید.

High Risers

High Risers

سازنده: Kumobius قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 32.6 / 19.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۱ اسفند ۱۳۹۵

    من همون اول که اومده بود نصب کرده بودم ..والا چیزی به نام جذابیت نداره این بازی

مطالب پیشنهادی