ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در رده پنجم؛ سیر نزولی فروش آیفون در کشور چین ادامه دارد

وضعیت اپل در کشور چین همچنان با افول همراه است و آخرین گزارش سه ماهه نشان می دهد جایگاه این کمپانی با وجود رقابت و فشار شرکت های داخلی از رده چهارم به پنجم نزول کرده است. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

وضعیت اپل در کشور چین همچنان با افول همراه است و آخرین گزارش سه ماهه نشان می دهد جایگاه این کمپانی با وجود رقابت و فشار شرکت های داخلی از رده چهارم به پنجم نزول کرده است.

آیفون در طی بازه زمانی مذکور 43.8 میلیون واحد فروش داشته؛ اما این کافی نیست و یعنی حدود 18.2 درصد کاهش نسبت به سال قبل.

تحقیقات موسسه آماری Canalys نشان می دهد شیائومی که بهترین رتبه را در سال 2015 داشته با 21 درصد نزول به رده چهارم رسیده و هوآوی با 76.2 میلیون واحد فروش به برترین تولیدکننده موبایل چین بدل گشته است.

از طرفی اوپو و ویوو که هردو متعلق به کمپانی BBK هستند، با جهش چشم گیری به ترتیب 73.2 و 63.2 میلیون دستگاه فروخته و رده های دوم و سوم را ازآن خود کرده اند.

همانطور که واضح است رقیب اصلی کوپرتینویی ها در خاک کشور چین، تلفن های هوشمند اندرویدی داخلی است و احتمالاً مهم ترین فاکتور تاثیرگذار آن قیمت آنها محسوب می شود.

گفتنی است تیم کوک مدیرعامل اپل در جریان رویداد اعلام عملکرد مالی سه ماهه پایانی 2016، ضمن اشاره به چالش های رقابت جویانه سایر تولیدکنندگان، کاهش ارزش پول چین را نیز موثر دانست.

شاید به خواندن این خبرها علاقمند باشید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی