ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش سهام فاکسکان به بالاترین میزان خود در دهه گذشته رسید

پیش از این بارها ثابت شده که موفقیت اپل می تواند شرایط کمپانی های دیگر را نیز تحت تأثیر قرار دهد. بر همین اساس طبق گزارش جدیدی که «بلومبرگ» منتشر کرده، سهام کمپانی «هون‌های پریسیژن ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

پیش از این بارها ثابت شده که موفقیت اپل می تواند شرایط کمپانی های دیگر را نیز تحت تأثیر قرار دهد. بر همین اساس طبق گزارش جدیدی که «بلومبرگ» منتشر کرده، سهام کمپانی «هون‌های پریسیژن اینداستری» که بیشتر با نام فاکسکان شناخته می شود در راستای انتظارات بالا از آیفون 8، توانسته رکورد جدیدی را به ثبت رسانده و به بالاترین حد در دهه گذشته دست پیدا کند.

گفتنی است فاکسکان در چند ماه اخیر همانند اپل با مشکلاتی رو به رو بوده اما تحلیلگران معتقد هستند که آیفون 8 می تواند یک بار دیگر به موفقیت شرکت مونتاژ کننده محصولات اپل کمک کند. بر اساس گزارش منتشر شده فاکسکان در کوتاه مدت با مشکلات ناشی از کاهش فروش موبایل ها و کامپیوترهای شخصی دست و پنجه نرم می کند و به همین دلیل درآمد کمپانی مورد بحث در سال 2016 کاهشی 3 درصدی را تجربه کرد و سود خالص آن نیز 13 درصد کاهش یافت. با این وجود تحلیگران معتقد هستند فاکسکان در سال جاری با رشدی 12.2 درصدی مواجه خواهد شد.

انتظار می رود که اپل در موبایل جدید خود از طراحی جدید، صفحه نمایش آمولد و شاید قابلیت های بیومتریکی جدیدی مانند تشخیص چهره استفاده کند که در همه آنها ردی از فاکسکان حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است گزارش مذکور حتی به احتمال تأسیس کارخانه توسط فاکسکان در خاک ایالات متحده نیز اشاره کرده اما باید گفت که در حال حاضر اطلاعات مربوط به این پروژه بسیار محدود است.

ناگغته نماند احتمالاً اپل در پاییز سال جاری آیفون 8 را معرفی خواهد کرد و برخی گزارشات حاکی از احتمال عرضه زود هنگام آن هستند اما به هر حال کمپانی هایی نظیر فاکسکان روی موفقیت گجت مورد اشاره حساب ویژه ای باز کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی