ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و نمایش قابلیت های برجسته عکاسی آیفون 7 و مدل پلاس [تماشا کنید]

گزارشات اخیر حکایت از آن دارند که اپل می خواهد کمپین های تبلیغاتی اش را به صورت منطقه ای پیش ببرد، و در همین راستا به تازگی ویدیوهایی کوتاه از سوی این کمپانی منتشر شده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

گزارشات اخیر حکایت از آن دارند که اپل می خواهد کمپین های تبلیغاتی اش را به صورت منطقه ای پیش ببرد، و در همین راستا به تازگی ویدیوهایی کوتاه از سوی این کمپانی منتشر شده که قابلیت های دوربین آیفون 7 در شرایط نوری ضعیف و ماژول دوگانه آیفون 7 پلاس را در حالت پرتره به نمایش می گذارد.

تیزرهای آیفون 7 همگی بخشی از کمپین «یک شب» (One Night) هستند و تمامی تصاویر داخل آنها با همین موبایل به ثبت رسیده اند. این چهار ویدیو به ترتیب شهرهای ژوهانسبوگ، نیویورک، شانگهای و توکیو را به تصویر کشیده و نام خالق محتوا نیز در پایان آن ذکر می گردد که در ادامه می توانید آنها را مشاهده نمایید:

همچنین در ادامه تمرکز اپل رو قابلیت های برجسته دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس به خصوص حالت پرتره، دو ویدیوی کوتاه دیگر نیز منتشر شده که توضیحاتی را در مورد نحوه افزایش تأثیرگذاری و برجسته کردن سوژه با استفاده از ویژگی فوق ارائه می دهند:

گفتنیست این ویدیوهای کوتاه، به خصوص مجموعه «یک شب» همگی نشان دهنده رویکرد تبلیغاتی جدید اهالی کوپرتینو در راستای استفاده از عناصر فرهنگی و منطقه ای در کنار کمپین های دیجیتال هستند که در حوزه های مختلف به اجرا در می آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی