ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی آنر V9 را در چین معرفی کرد؛ 6 گیگابایت رم و کایرین 960 در فهرست امکانات

هوآوی به وعده خود عمل کرد و آنر وی 9 (honor V9) را در کشور چین معرفی نمود. این فبلت با سخت افزاری قوی و ظاهری زیبا، می تواند مورد توجه کاربران حرفه ای قرار بگیرد. ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۵

هوآوی به وعده خود عمل کرد و آنر وی 9 (honor V9) را در کشور چین معرفی نمود. این فبلت با سخت افزاری قوی و ظاهری زیبا، می تواند مورد توجه کاربران حرفه ای قرار بگیرد.

در آنر وی 9 شاهد بکارگیری جدیدترین چیپست هوآوی یعنی کایرین 960 هستیم که پردازشگر گرافیکی قدرتمند Mali-G71 را در خود جای داده، سخت افزاری که در فبلت پرچمدار میت 9 نیز به کار گرفته شده است. در کنار این چیپ مجتمع، 4 یا 6 گیگابایت حافظه رَم از نوع LPDDR4 و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد.

نمایشگر 5.7 اینچی این موبایل از نوع TFT LCD بوده و رزولوشن QHD معادل 2560×1440 پیکسل را عرضه می کند، ضمن اینکه در جلوی دستگاه شاهد دوربین 8 مگاپیکسلی و در پشت آن نیز ماژول دوگانه 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و فلاش دوگانه LED مشاهده می گردد.

هوآوی می گوید این ماژول دوگانه با بهره گیری از فوکوس لیزری، قابلیت مدلسازی سه بعدی را نیز ارائه می دهد و در واقع V9 نخستین اسمارت فون جهان با چنین قابلیتی خواهد بود، ضمن اینکه کاربران می توانند نمونه های 3D خود را با استفاده از پرینترهای مخصوص به صورت سه بعدی چاپ نمایند.

موبایل آنر وی 9 به یک باتری غول پیکر 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از نظر ظرفیت با باتری میت 9 برابری می کند و طبق بررسی های انجام گرفته روی میت 9، این باتری در صورت استفاده مداوم و بی وقفه تا 12 ساعت دوام می آورد که آیفون 7 پلاس و همچنین گلکسی اس 7 اج را از این بابت پشت سر می گذارد.

نمایشگر در نظر گرفته شده برای این موبایل نیز رزلوشن QHD دارد که قطعا میزان مصرف باتری دستگاه را اندکی بالاتر از میت 9 خواهد برد، با این همه، اغلب مشخصات این دو موبایل مشابه به هم است و می توان امیدوار بود که مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

در مورد سایر امکانات در نظر گرفته شده برای این موبایل دو سیم کارته هم باید به اسکنر اثرانگشت، USB Type-C و در نهایت پشتیبانی از شبکه LTE اشاره نمود. ابعاد آنر وی 9 برابر با 157 در 77.5 در 6.97 میلیمتر عنوان شده و وزن آن نیز برابر با 184 گرم است. دستگاه همچنین از اندروید 7.0 نوقا بهره می برد که به رابط کاربری اختصاصی هوآوی به نام EMUI 5.0 مزین شده است.

گفتنی است که این اسمارت فون در قالب دو نسخه با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایت و همچنین رم 6 و حافظه داخلی 64 گیگابایت عرضه می شود که به ترتیب قیمتی برابر با 377 و 436 دلار دارند و البته یک مدل اعلی از آنها نیز وجود دارد که به 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم مجهز شده و قیمتی برابر با 508 دلار دارد.

موبایل تازه هوآوی در رنگ های طلایی، قرمز، مشکی و آبی عرضه می شود و قرار است که از تاریخ دهم اسفند ماه وارد بازار چین شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • سینا شریفان
    سینا شریفان | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    ارزش خرید بالایی داره پونصد دلار قیمت یعنی معادل 1/750/000 میلیون تومان

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی