ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر گلکسی اس 8 سامسونگ بین فایل های سیستمی تبلت Tab S3 دیده شد

در فایل های سیستمی مربوط به تبلت گلکسی اس 3 که هنوز به صورت رسمی منتشر شده، چندین تصویر وجود دارد که شکل و شمایل موبایل پرچمدار سامسونگ را نشان می دهند. البته هنوز مشخص ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

در فایل های سیستمی مربوط به تبلت گلکسی اس 3 که هنوز به صورت رسمی منتشر شده، چندین تصویر وجود دارد که شکل و شمایل موبایل پرچمدار سامسونگ را نشان می دهند. البته هنوز مشخص نیست چرا این عکس ها در تبلت کمپانی کره ای وجود دارد، اما به نظر می رسد دو دستگاه می توانند با یکدیگر سینک شده و قابلیت های جدیدی را ارائه نمایند.

در تصویری که پشت دستگاه را نشان می دهد، ترکیب ماژول دوربین، فلاش و حسگر اثر انگشت دقیقاً همین چیزیست که تاکنون در رندرها و تصاویر زنده منتسب به گلکسی اس 8 دیده ایم. البته افراد زیادی تصور می کنند استفاده از حسگر در این مکان چندان راحت نیست، اما تا موبایل واقعی را در دست نگیریم، نمی توانیم در مورد آن قضاوت کنیم.

در تصویر بعدی، دکمه های مجازی و نرم افزاری گلکسی اس 8 نشان داده شده که دکمه های مالتی تسکینگ، هوم، و بازگشت را با ترتیب همیشگی سامسونگ به نمایش می گذارد. این مورد نیز با تمام موارد قبلی، به خصوص عکس واقعی که امروز دیدیم، مطابقت دارد.

نهایتاً نمایی از داک DeX سامسونگ را می بینیم که می تواند گلکسی اس 8 را به نمایشگر خارجی متصل کرده و محیط دسکتاپ را برای کاربر ایجاد نماید. یکی از افراد مطلع نسبت به این موضوع می گوید این وسیله جانبی دقیقاً همانند تصویر فوق، موبایل را در خود جای داده و به خروجی HDMI مجهز است، اما هنوز نمی توان در مورد تجربه کاربری اندروید دسکتاپ با پردازش موبایل نظر قطعی داد.

گفتنیست گلکسی اس 8 احتمالاً اوایل سال 1396 به صورت رسمی معرفی می شود و بنابراین بازار شایعات در مورد آن هنوز داغ خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی