ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم عامل Remix برای موبایل معرفی شد؛ تجربه اندروید PC با یک تلفن هوشمند

در سال 2015 شرکت کوچکی به نام Jide خود را به عنوان پیشروی تجربه کامپیوتری سیستم عامل اندروید معرفی کرد و تبلتی به نام Remix Ultra و مجهز به نسخه شخصی سازی شده اندروید به ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

در سال 2015 شرکت کوچکی به نام Jide خود را به عنوان پیشروی تجربه کامپیوتری سیستم عامل اندروید معرفی کرد و تبلتی به نام Remix Ultra و مجهز به نسخه شخصی سازی شده اندروید به نام Remix OS به بازار عرضه کرد.

این تبلت که در نگاه نخست یادآور گجت های خانواده سرفس مایکروسافت است، به جای ویندوز از سیستم اندرویدی به عنوان محیط کاربری رومیزی شما استفاده می کند.

بعد از آن هم دیوایس کوچکی به نام Remix Mini ارائه شد که می توانست همان تجربه نسخه شخصی سازی شده اندروید برای محیط PC را با اتصال به هر مانیتور یا نمایشگری فراهم کند.

حالا شرکت Jide از «سیستم عامل Remix برای تلفن های هوشمند» پرده برداشته است؛ همانطور که از نامش پیدا است این سیستم عامل به نوعی پورت همان رابط قبلی در فضای موبایل های کوچک تر است.

این نسخه در یک تلفن هوشمند تقریباً تجربه ای مشابه به اندروید خام ارائه می کند، اما با اتصال به داک مخصوصی که به نمایشگرهای بزرگتر وصل می شود، مجدداً Android PC را در اختیار کاربر قرار می دهد.

Remix OS for Mobile هنوز با کاستی ها و مشکلات فراوانی همراه است، اما به مرور زمان می تواند تجربه ای مانند پروژه Continuum ویندوز 10 در دنیای اندروید را به ارمغان بیاورد. این سیستم عامل تابستان سال آتی رسماً منتشر می شود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی