ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پشتیبانی از تاچ بار مک بوک پرو مرورگر گوگل کرون
تکنولوژی

ورژن ۵۸ مرورگر کروم از تاچ بار مک بوک پرو های جدید پشتیبانی می کند

پس از معرفی مک بوک پروهای جدید اپل به همراه تاچ بار، بسیاری از انعطاف پذیری بالای این نوار ابزار لمسی استقبال کردند و توسعه دهندگان نیز تلاش خود برای بهره مندی از قابلیت های آن ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

پس از معرفی مک بوک پروهای جدید اپل به همراه تاچ بار، بسیاری از انعطاف پذیری بالای این نوار ابزار لمسی استقبال کردند و توسعه دهندگان نیز تلاش خود برای بهره مندی از قابلیت های آن در اپلیکیشن های سوم شخص را آغاز نمودند. در همین راستا خبر رسیده که گوگل در ورژن ۵۸ مرورگر کروم امکان بهره گیری از تاچ بار را فراهم آورده است.

اولین بیلد از بتای نسخه ۵۸ مرورگر گوگل کروم به تازگی منتشر شده و در آن شاهد افزوده شدن پشتیبانی از نوار ابزار لمسی مک بوک پروهای جدید اپل هستیم. کاربران می توان از این طریق اقدام به باز کردن تب های جدید، انجام عملیات جستجو، بارگذاری مجدد صفحات و کارهای دیگر کنند.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، فلش های پیش رفتن و بازگشت و همچنین بارگذاری مجدد صفحه وب به ترتیب در سمت چپ تاچ بار قرار گرفته اند. فیلد انجام جستجو یا ورود آدرس سایت، دکمه ایجاد تب جدید و همچنین بوکمارک کردن نیز در این بخش قابل رویت هستند.

در این مرحله چینش دکمه های مورد اشاره ثابت است و مثلاً با اجرای یک ویدیو در یوتوب دکمه های کنترلی روی تاچ بار ظاهر نخواهند شد. البته احتمال می رود با ارائه بیلدهای جدید شاهد افزوده شدن برخی قابلیت های شخصی سازی باشیم.

علاقه مندان می توانند نسخه پیش نمایش ورژن مرورگر گوگل کروم را از طریق این لینک دریافت و روی مک بوک پروی جدید خود نصب نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • @Deep_App
    @Deep_App | ۵ اسفند ۱۳۹۵

    برا من نصب نشد
    البته مال من مک پرو نیست
    کلا اپل ندارم من...


مطالب پیشنهادی