ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک در نامه ای به کارکنانش، از شرایط کاری واحدهای تسلا دفاع کرد

حدود دو هفته پیش «خوزه موران» یکی از کارکنان سابق کارخانه خودروسازی تسلا در فریمانت با حمایت اتحادیه کارگران خودروسازی ایالات متحده (UAW) از شرایط کاری نامناسب و اضافه کاری های اجباری در کنار دستمزد ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

حدود دو هفته پیش «خوزه موران» یکی از کارکنان سابق کارخانه خودروسازی تسلا در فریمانت با حمایت اتحادیه کارگران خودروسازی ایالات متحده (UAW) از شرایط کاری نامناسب و اضافه کاری های اجباری در کنار دستمزد کم سخن گفت. ایلان ماسک در پاسخ اولیه خود، این صحبت ها را ظالمانه و بی اساس خواند.

حال این میلیاردر آمریکایی در نامه ای به کارکنان تسلا، اتهامات فوق را به طور کامل رد کرده و می گوید با تحقیقات داخلی انجام شده، مشخص شد شرایط غیرعادلانه ای برای کارکنان این مجموعه وجود ندارد و به اتحادیه UAW نیز پیشنهاد کرد از تحریک کارکنانش دست بردارد.

ماسک می گوید اضافه کاری اجباری در سال گذشته تا 50 درصد کاهش یافته و سهامی که به کارکنان اهدا شده، 70 الی 100 هزار دلار درآمد بیشتر را برای آنها در مقایسه با کارکنان دیگر کمپانی های خودروسازی در پی داشته.

او همچنین از UAW انتقاد کرد و گفت این اتحادیه با مبالغ هنگفتی که از دیگر غول های خودروسازی آمریکایی می گیرد، کمر به تخریب تسلا بسته. ماسک مستقیماً اشاره کرد «نیروهای که در مقابل ما صف آرایی کرده اند، بسیار زیاد و قدرتمند هستند.»

ماسک در انتهای نامه اش از بهبود هرچه بیشتر اوضاع در کارخانه فریمانت سخن گفت و اظهار داشت پس از اینکه تسلا «مدل 3» به سطح تولید مطلوب برسد، جشن باشکوهی را برگزار خواهد کرد و همچنین امکانات تفریحی و سرگرمی بیشتری را برای کارکنان فراهم خواهد ساخت.

گفتنیست فارغ از صحت و سقم ادعاهای هر دو طرف، گسترش فعالیت های تسلا در حوزه های مختلف و احداث کارخانه های عظیم برای توسعه کسب و کار این کمپانی، بیش از پیش به همکاری و رضایت کارکنان سابق آنها نیازمند است و ایلان ماسک نیز قطعاً بر این موضوع اشراف کامل دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی