ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیکو و عرضه مجدد ساعت مچی ساده و قدیمی استیو جابز

کمپانی توسعه دهنده ساعت های مچی «سیکو» با همکاری شرکت «فناوری های نانو توکیو» قصد دارد به زودی مجموعه ای محدود از ساعت های قدیمی سری Chariot را مجدداً به فروش برساند. اما چرا؟ این ساعت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

کمپانی توسعه دهنده ساعت های مچی «سیکو» با همکاری شرکت «فناوری های نانو توکیو» قصد دارد به زودی مجموعه ای محدود از ساعت های قدیمی سری Chariot را مجدداً به فروش برساند. اما چرا؟

این ساعت مچی همان مدلی است که موسس فقید کمپانی اپل، استیو جابز در دهه 80 میلادی به دست می کرده و در تصویری مشهور که در سال 1984 روی جلد مجله تایم قرار گرفته مشاهده می شود.

در این عکس خاطره انگیز، استیو در حالی که چهار زانو روی زمین نشسته و یکی از کامپیوترهای مکینتاش انقلابی اش را در آغوش دارد، یکی از حیاتی ترین دوره های عمر اپل را به تصویر می کشد.

ساعت مچی اصلی که خود جابز استفاده می کرده سال گذشته با قیمتی بالغ بر 42500 دلار در یک حراجی به فروش رسید. اما حالا سیکو خط تولید ساعت مورد بحث را مجدداً راه اندازی کرده و می خواهد 1982 نسخه سفید و 300 مدل مشکی رنگ آن را روانه بازار سازد.

قیمت سری جدید ساعت های Chariot حدود 180 دلار در نظر گرفته شده، اما نکته قابل توجه جایی است که این پوشیدنی سنتی (فعلاً) فقط در کشور ژاپن به فروش خواهد رسید.

ناگفته نماند که ساعت سیکو از بیستم اسفند ماه قابل خریداری خواهد بود و می توان انتظار داشت نسخه بین المللی آن نیز روزی پای به بازار گذاشته و در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی