ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصاویر و ویدیوی ثبت شده توسط ال جی جی 6 [تماشا کنید]

بالاخره با رونمایی ال جی از پرچمدار قدر G6 می توان تصاویر و ویدیوهای ثبت شده توسط دوربین تلفن همراه مذکور را مشاهده کرد. کمپانی LG که هر ساله پرچمداران خود را با قابلیت ها ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۵۰

بالاخره با رونمایی ال جی از پرچمدار قدر G6 می توان تصاویر و ویدیوهای ثبت شده توسط دوربین تلفن همراه مذکور را مشاهده کرد.

کمپانی LG که هر ساله پرچمداران خود را با قابلیت ها و دوربین های تحسین برانگیزی راهی بازار می کرد امسال تغییرات نسبتاً کمی را در این بخش ایجاد کرده است. کره ای ها برای پرچمدار جدید خود یک ماژول دوربین دوگانه شبیه به G5 و V20 در نظر گرفته اند با این تفاوت که G6 دارای دو سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی در پشت است.

در دوربین استاندارد و معمول این موبایل از یک لنز با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال و همچنین زاویه 71 درجه استفاده شده اما در نقطه مقابل دوربین واید این گجت شامل یک لنز با دیافراگم f/2.4 و بدون قابلیت فوکوس خودکار و لرزشگیر است. نکته قابل توجه در قسمت پشتی دستگاه، حذف فوکوس لیزری است که شاید بتوان آن را به عنوان یک پسرفت نسبت به نسل قبلی در نظر گرفت.

گفتنی است کمپانی ال جی تصمیم گرفته تا در G6 یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با لنزی 100 درجه ای و گشودگی دیافراگم f/2.2 تعبیه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی