ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوآلکام تصاویر بیشتری را از موبایل ال جی جی 6 فاش کرد

این روزها به لطف شبکه های اجتماعی، کمتر پیش می آید که موبایلی معرفی شود بی آنکه قبلا اطلاعاتی از آن به بیرون درز نکند و ال جی جی 6 نیز ابدا از این قاعده جدا نیست. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

این روزها به لطف شبکه های اجتماعی، کمتر پیش می آید که موبایلی معرفی شود بی آنکه قبلا اطلاعاتی از آن به بیرون درز نکند و ال جی جی 6 نیز ابدا از این قاعده جدا نیست.

اگر دیجیاتو را دنبال کرده باشید حتما درجریان هستید که چندی قبل رنگبندی این موبایل از سوی ایوان بلس فاش شد و حالا کوآلکام نیز با انتشار توییتی عکس هایی را از این پرچمدار در اختیارمان قرار داده که ضمن تایید توییت ایوان بلس، جزئیات بیشتری را از این اسمارت فون ارائه می دهد.

در این توییت که ظاهرا ناخواسته منتشر شده، کوالکام جی 6 را به «صفحه سینمایی تشبیه کرده که کف دست شما قرار دارد» و در کنار آن اشاره ای هم به تکنولوژی دالبی ویژن و همچنین چیپست اسنپدراگون دستگاه داشته که احتمالا همان اسنپدراگون 821 است.

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود اینکه نسبت تصویر 2 به یک این موبایل احتمالا تماشای فیلم های دلخواهتان را که عموما روی صفحات نمایش با نسبت 2.35 به یک مشاهده می شوند، لذت بخش تر خواهد کرد.

در این توییت همچنین اشاره ای هم به آپشن های رنگی دستگاه شده که مواردی نظیر مشکی، فیلی، و ترکیب صورتی و سفید را شامل می شوند. دوربین دوگانه پشت دستگاه نیز به راحتی قابل رویت است و می توان مطمئن شد که این پرچمدار نمایشگری با لبه های خمیده خواهد داشت. همانطور که در تصاویر می بینید اسپیکر در بخش پایینی نمایشگر و درست در مجاورت خروجی USB-C جای گرفته و دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ و درگاه نانو سیم و کارت میکرو اس دی نیز در سمت راست بدنه قرار دارند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    دوربین پشتشو مث ادم طراحی کنه قشنگ میشه. این مدل گذاشتن دوربین دوگانه چیه اخه

مطالب پیشنهادی