ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدید و مشخصات کامل تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ فاش شد

سامسونگ اگرچه معرفی گلکسی S8 را به بعد از نمایشگاه MWC امسال موکول کرده، اما دست خالی هم به بارسلون نیامده و می خواهد از بهترین تبلتی که تا کنون ساخته رونمایی به عمل آورد: گلکسی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

سامسونگ اگرچه معرفی گلکسی S8 را به بعد از نمایشگاه MWC امسال موکول کرده، اما دست خالی هم به بارسلون نیامده و می خواهد از بهترین تبلتی که تا کنون ساخته رونمایی به عمل آورد: گلکسی تب S3 که مشخصات کامل آن ساعاتی پیش و قبل از رونمایی رسمی در رسانه ها فاش شده است.

مهم ترین نکته در مورد تب S3 داشتن یک نمایشگر سوپر AMOLED و 9.7 اینچی است که اندازه آن کاملا با نسل قبلی این تبلت یعنی تب S2 برابری می کند. البته بدنه تب S3 اندکی قطورتر و وزن آن هم کمی بیشتر است.

اما تفاوت اصلی را در کارایی این تبلت مشاهده می کنیم. تب S3 همراه با یک قلم S-Pen و پشتیبانی کامل از دست خط عرضه می شود، و دارای کیبوردی مغناطیسی است تا بتوانید آن را جایگزین لپ تاپ هایتان کنید.

با این اوصاف تب S3 را می توان رقیب مستقیم تبلت های هیبریدی مایکروسافت سرفس و سری آیپد پرو اپل تصور کرد. همچنین به جز مواردی که گفتیم، چهار خصوصیت فنی آن را به محصول متمایزی تبدیل کرده اند:

  • بهره مندی از هشت اسپیکر مجزا
  • پشتیبانی از API وولکان برای گیمینگ
  • عرضه همراه با S Pen
  • یک سی پی یوی چهار هسته ای جدید

مشخصات کامل فنی را می توانید از تصویر پایین مشاهده کنید. توضیحات به زبان کره ای نوشته شده اند، اما از طریق تطبیق تصاویر و اعداد مطمئنا می توانید منظور را متوجه بشوید:

به چند نکته جالب اشاره می کنیم. نمایشگر سوپر AMOLED تب S3 دارای نسبت تصویر 4:3 بوده و از رزولوشن 1536x2048 بهره می برد. پشتیبانی از محتوای HDR جزو ویژگی های این نمایشگر ذکر شده که به معنی نمایش رنگ های زنده تر و روشن تر است. سیستم عامل این تبلت هم اندروید 7 نوقاست که البته سامسونگ رابط کاربری آن را به Grace UI ساخته خود مزین کرده.

اما از منظر سخت افزاری پردازنده اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (همراه با پشتیبانی از microSD) ویژگی هایی هستند که در تصویر فاش شده ذکر شده اند. اسپیکرهای هشت گانه S3 هم بسیار قدرتمند بوده و توسط کمپانی اتریشی AKG ساخته شده اند تا بتوانند تجربه فوق العاده ای از تماشای ویدیو و گیمینگ را برایتان به ارمغان آورند.

باتری تبلت جدید سامسونگ هم کمی بزرگ تر از تب S2 است و از شارژ سریع نیز پشتیبانی به عمل می آورد. در مجموع و با این مشخصات، تب S3 یقینا یکی از قدرتمندترین تبلت های سامسونگ تا به امروز بوده است. برای دریافت جزئیات بیشتر از این تبلت، منتظر رونمایی رسمی آن در رویداد خبری امشب سامسونگ باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali.T
    Ali.T | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    چقدر حاشیه صفحه نمایش زیاده

  • زد سام
    زد سام | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    آخه يكي بگه گوشي رو شيشه اي زدي قبول.تبلت و چرا شيشه اي زدي.بشكنه چند ميشه تنها شيشه پشتش؟قيمت يه تبلت در مياد من بگم.ولي كيبوردش قشنگه همين

مطالب پیشنهادی