ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به گلکسی بوک؛ فصل تازه ای از تبلت پی سی ها

سامسونگ در جریان رویداد اختصاصی خود در کنگره جهانی موبایل از سری جدید تبلت پی سی های خود با عنوان گلکسی بوک رونمایی کرد که پیش از این شایعاتی در رابطه با آنها شنیده بودیم. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۱:۵۵

سامسونگ در جریان رویداد اختصاصی خود در کنگره جهانی موبایل از سری جدید تبلت پی سی های خود با عنوان گلکسی بوک رونمایی کرد که پیش از این شایعاتی در رابطه با آنها شنیده بودیم.

گلکسی بوک که اولین تبلت مبتنی بر ویندوز 10 و صفحه نمایش AMOLED است به عنوان رقیبی برای سری سرفس مایکروسافت وارد بازار خواهد شد.

گفتنی است تبلت پی سی های جدید سامسونگ در دو نسخه 10.6 و 12 اینچی معرفی شدند که هر دو مجهز به قلم S Pen هستند. مدل کوچکتر دارای ضخامت 8.9 میلی متری و وزنی معادل با 640 گرم بوده و نسخه بزرگتر نیز از ضخامت 7.4 میلی متری و وزن 754 گرمی برخوردار است.

سامسونگ در مدل 10.6 اینچی از پردازنده های اینتل Core M3 بهره برده که در کنار حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 64 یا 128 گیگابایتی پیکربندی سخت افزاری مدل کوچکتر را تشکیل می دهند.

از طرف دیگر مدل 12 اینچی به پردازنده نسل Core i5 کیبی لیک مجهز بوده و در دو مدل با حافظه رم 4 و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت SSD و حافظه رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت عرضه می شود.

در گالری زیر می توانید تصاویر نگاه نزدیک به تلبت پی سی های گلکسی بوک را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۸ اسفند ۱۳۹۵

    به به خیلی هم عالی

مطالب پیشنهادی