ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل میان رده A5 آلکاتل با بدنه پوشیده شده از LED رونمایی شد

همانطور که در جریان هستید کنگره جهانی موبایل هم اکنون در بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است و شرکت ها در جریان آن به ارائه تازه ترین محصولات خود می پردازند. آلکاتل یکی از نام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۶

همانطور که در جریان هستید کنگره جهانی موبایل هم اکنون در بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است و شرکت ها در جریان آن به ارائه تازه ترین محصولات خود می پردازند.

آلکاتل یکی از نام های حاضر در این رویداد است که چندی قبل موبایلی میان رده با قاب پشتی قابل تعویض به نام A5 را رونمایی کرد، با این حال اشاره ننمود که آیا قصد ارائه یک محصول ماژولار دیگر علاوه بر موتو زی را دارد یا خیر؟

همانطور که در تصویر شاخص مشاهده می کنید، روی بدنه این موبایل پر شده از لامپ های LED که در زمان پخش موزیک بازخوردهای جالبی را از خود به نمایش می گذارند و در کنار این لامپ ها می توانیم به یک قاب اسپیکر و همچنین ارتقاء دهنده باتری اشاره کنیم.

محصول همانطور که تایید می کنید، جذابیت های خاص خود را دارد با این همه آلکاتل اعلام نکرده که آیا قصد فروش این افزونه ها را هم دارد یا خیر و صرفا به گفتن این نکته بسنده کرد که ما با «ذره کوچکی» از آینده روبرو هستیم.

با در نظر داشتن این نکته که بخش پشتی بدنه این موبایل قابل تعویض است تصور می شود آلکاتل برنامه های ویژه ای برای آن داشته باشد هرچند که از ارائه هرگونه اطلاعات در این باره خودداری می کند. لذا A5 تحت عنوان نخستین موبایل مجهز به لامپ های ال ای دی تعاملی به جهانیان معرفی شد.

لامپ های LED روی بخش پشتی بدنه این موبایل با پخش موسیقی شروع به روشن و خاموش شدن می کنند و زمانی که اعلانی را دریافت نمایید این موضوع را به شما اطلاع می دهند. علاوه بر این باید بگوییم که تعدادی تم پیش فرض نیز برای این لامپ ها در نظر گرفته شده اند که می توانید آنها را انتخاب نمایید.

این محصول به یک پردازنده هشت هسته ای مجهز شده و نمایشگری 5.2 اینچی را به همراه دارد. شرکت سازنده اعلام نموده که A5 از شبکه ارتباطی LTE نیز پشتیبانی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی